Ik heb een Duitse staande draadhaar van net een jaar en ik begin langzaam aan gek te worden van zijn eet gedrag.
Van pup af aan was het al een hele lastige eter hij weigerde bijna alle brokken en bleef veel last van diaree houden waarna ik besloten heb te starten met smuldier. Ik heb in het verleden mijn honden oa barf en diverse kvvs gevoerd maar ben daar destijds uit praktisch oogpunt mee gestopt.
Smuldier ging goed en ik vulde dit om de paar dagen aan met kippenkluifjes of poten.
Maar hij bleef moeilijk, als ik het ontdooi in de magenetron eet hij het niet of als het iets te lang uit de koelkast staat eet hij het niet.Hij selecteerd zelf kippen poten sommige eet hij niet.
De smuldier kip variant hoefde hij ook al snel niet meer en nu is hij de vlees variant ook al zat.
Ik ben op vakantie geweest en sinds hij in pension is geweest is het niet beter geworden.
Ik ben nu aan het zoeken naar oplossingen Ik heb van de week 2 rollen barfmenu gehaald die gingen er prima in maar ik vind 6 euro per dag wel erg duur.
Toen ik heb ik (weet het merk even niet meer) hamburgers uit een doosje geprobeerd werden gegeten maar niet zo enthousiast als de barf rollen.
Nu heb ik lotgering in verschillende varianten maar daar haalt mijneer zijn neus voor op en weigerd het.
Hij is gezond en vrolijk dus tips welkom.
Vraag me zowieso af waar de smaak verschillen in zitten van de duurdere merken en de goed kopere.