Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door gytha
#3394263
Ik heb een vraag. Om de ontlasting van mijn hond dunner te krijgen, gebruikte ik Puur veg omega en psyllium vezels. Sinds een paar dagen gebruik ik nu ook groenten voor de vezels. Nu las ik dat paardenvet van Duo Dog heel goed is voor honden als je paard als KVV gebruikt. Ik geef nu 's avonds een pompje paardenvet en die vezels, maar zij eet nu met tegenzin. Ik heb gebeld over die vezels en die blijken niet meer te werken als je het maanden achter elkaar geeft. Ik ga hier dus even mee stoppen. Nu twijfel ik over het geven van Duo Dog paardenvet of Puur veg omega. om haar ontlasting dunner te krijgen. Als KVV geef ik nu KB Mix paard.
Door Lizzy
#3394282
Paardenvet......... Ik heb er nooit de logica van in gezien maar buiten dat weet ik 100% zeker dat het vet verhit is geweest. Slechter kun je het niet krijgen, verhit vet. Ik kieperde het weg. Als jouw hond niet goed kan ontlasten op deze KVV kun je ook eens een ander merk proberen. Of zelf extra spiervlees toevoegen. Krijgt je hond ook kwalitatief wat goed vlees binnen. En verder laxeert: vette vis, visolie (van een goed merk, niet uit een fles - ik denk dan aan Royal Green capsules), bladgroenten (wortel en biet, oftewel groenten van onder de grond, geeft hardere ontlasting), rauwe eieren, extra vergine olijfolie en lever.

Barfplaats wordt gesponsord door