Het is een lang verhaal geworden, maar ik hoop dat jullie het toch willen lezen

Hoewel ik in 2006 al lid ben geworden en toen een paar berichtjes heb geplaatst stel ik mij toch maar opnieuw voor. Het ging toen over het voeren van KVV aan de hond van mijn vader.
Ik ben Natasja, inmiddels 35 jaar jong en woonachtig op de Utrechtse Heuvelrug. Na die paar berichten in 2006 ben ik gaan samenwonen en was er al die tijd geen hond in huis waar ik mij mee mocht bemoeien wbt de voeding. Gelukkig komt daar nu verandering in en halen wij volgende week onze Astor(Boxer) op, hij is dan 9 1/2 week oud.
Op het moment dat het zeker werd dat wij een pup mee naar huis zouden nemen kwam ik hier weer terecht. De afgelopen weken vooral veel gelezen om kennis op te doen, maar vond het nu wel tijd worden om zelf wat te plaatsen

Toen ik het voeren van KVV aan mijn partner voorstelde was hij verbazingwekkend positief, maar ik heb hem helaas nog niet zover dat we 7 dagen in de week KVV gaan voeren of Barfen

Omdat zijn ouders altijd happy dog hebben gevoerd wil hij daar ook mee beginnen

Na deze lange inleiding gaat mij vraag dus over het voeren van de combinatie brok doordeweeks en KVV in het weekend en het voeren van zachte vleesbotten zoals eendennek, kwartel, kippenkarkas etc waar hij dan lekker op kan knagen. Ik snap dat dit geen forum is waar men brok toejuicht, dat doe ik zelf ook niet, maar ik hoop dat jullie mij toch advies kunnen geven
Als ik het goed heb begrepen mag de hoeveelheid calcium/bot voor een pup niet te groot zijn, en moet ik dus opletten dat hij niet te veel bot krijgt. Ik had zelf bedacht om dan op de zaterdagen een compleetmix te geven en dan op zondag een kvv met een laag calcium percentage zodat ik er een deel vleesbot bij kan geven.
Kan dat en als het kan hoe kan ik dit dan het beste combineren?
Ik dacht bijvoorbeeld om op zaterdag Alaska puppy te geven en dan op de zondag een deel KVV te geven(Alaska lam en paard hebben de laagste percentages calcium zag ik op voerwijzer.com)een deel vleesbot? Wat is dan een goede verhouding? 50/50 of 60(KVV)/40(vleesbot) of?
Uiteraard wil ik ook gaan afwisselen met merken.
Alvast bedankt voor jullie tijd