Laat je niets opdringen he, als je niet zo'n goed gevoel hebt bij een merk of je hond doet het er niet goed op, is het geen goede keuze, wat iemand anders ook beweert. Dat is persoonlijk en ook afhankelijk van wat je voor de rest gewend bent ( waarmee je het vergelijkt). En op het gebied van deze merken ben je zeker niet alleen.
Spijtig genoeg bestaan er geen wonderen. Goedkope kvv die ook goed is, dat is wel lastig want de producent wil ook nog wat verdienen.
Ik ken niet veel van kvv of prijsklasse's maar ik zou eens kijken best4dogs, hoor ik nog goede dingen van. Tamro en Tammenga zijn de meningen ook verdeeld geloof ik. Naturis, Duck en kivo ligt in de lijn van de merken die je nu noemt. Dus ik vermoed dat je daar je gading niet tussen gaat vinden...
Ik weet dat je er niet om gevraagd hebt, maar heb je soms al zelf samenstellen overwogen? Dat is altijd beter prijs-kwaliteit en je kan zelf wat zien hoeveel je eraan uitgeeft.
Het is wel even inlezen en uitzoeken hoe alles werkt maar daarna is het vrij eenvoudig en we kunnen je helpen. Je kan al je vragen hier stellen en je menu voorleggen voor feedback.
Qua vlees inkopen is het ook even zoeken maar eens je weet waar je graag je vlees haalt is het maar meedoen met de bestelling.
Het geeft veel voldoening en werkt wel verslavend.