Ik heb een vraag over complete KVV's, en aangezien ik zie dat hier veel mensen zijn met flink wat kennis in huis hoop ik dat iemand hier meer weet. Ik vraag mij namelijk af hoe dat zit met de vetzuren in complete KVV's. Ik weet dat wanneer een KVV écht compleet is dat er dan een premix van vitamine en mineralen bij is gestopt om te zorgen dat het compleet is (uitzondering van bandit), maar wordt er dan verder uberhaupt nog gekeken naar de balans tussen omega 3 en 6 vetzuren? Ik las nu juist op het internet dat dit enorm belangrijk is en zodoende voeg ik ook 5% vis toe aan mijn menu. Maar stel dat je bijvoorbeeld een complete kvv hebt van alleen kip, dan heb je toch nooit genoeg omega 3 vetzuren daar in zitten? Of is het dan verplicht dat ze hiervoor ook iets toevoegen? Of het tegenovergestelde bijvoorbeeld ik heb nu een rol raw4dogs fishmix liggen, waarvan ze zeggen dat je die continu mag blijven geven omdat het compleet is gemaakt. Maar dan voer je toch juist weer veel te veel omega 3 als je een hond zijn hele leven alleen die fishmix geeft? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Ben benieuwd of jullie het weten