Ik weet dat darf goed is en bv smuldier een stuk minder, maar er zitten zoveel merken tussen dat ik tussen de bomen het bos niet meer zie.
Welke merken zijn erg goed?
Wie o wie kan mij helpen.

Moderator: eelke
Chiens schreef:Ik heb geen idee hoe de status nu is, maar Carnibest scoorde ook altijd erg goed qua samenstelling en hoeveelheid spiervlees in het product.bij mijn weten is daar niks over bekend qua samenstelling...
Chiens schreef:Ik heb geen idee hoe de status nu is, maar Carnibest scoorde ook altijd erg goed qua samenstelling en hoeveelheid spiervlees in het product.Carnibest bevat een premix, daarom ben ik er niet zo'n fan van.
sentinel1984 schreef:Onze vorige hond is (letterlijk) groot geworden op carnibest.TinLo wordt hier bij Intratuin verkocht (Kortenhoef). Misschien verkoopt iedere Intratruin het wel.
Het is een redelijke compacte rol en heeft als nadeel dat in bijna alle soorten rijst zit en ze werken met een premix.
Bij onderzoek voor onze nieuwe hond heb ik besloten om primair geen merken te voeren waarbij rijst of granen zijn verwerkt en ook geen premixen.
Ik geef op dit moment Darf, meat4dogs, en als afwisseling af en toe Carnibest, Haaksbarf of iets anders waar ik tegenaan loop.
Daarbij wil ik naast Darf en meat4dogs ook Tinlo gaan geven maar ik ben nog geen adres tegengekomen die dit verkoopt in de buurt van Amersfoort.
Bandit is wellicht goed alleen ben ik tegen de prijs aangelopen. De prijs ligt, vind ik, te hoog.
Wat betreft Darf en wat Martine-tom aangeeft. Ik herken dit niet, de geur vind ik niet stinkend overkomen en ik vind het ook niet vet. Het droogt wel snel uit omdat er geen verpakking om heen zit. Dus ontdooien moet in een afsluitbare bak gebeuren.
CarolienPaco schreef:TinLo vind ik zelf echt niks, heel fijn gemalen, verkleurt snel naar grijs. Daarbij vindt mijn hond dat echt de enige KVV die niet lekker is, dus hier komt TinLo er niet meer inMijn ervaring is niet dat het heel fijn gemalen is, wel vrij fijn. Naturis, dat is heel fijn gemalen, dat is smurrie. Ook het grijs kleuren herken ik niet, ja, als het 3 dagen in de koelkast ligt maar dat is sowieso te lang. Darf verkleurt sneller. Wel is het botpercentage van BarfMenu vrij hoog en daar doet niet elke hond het goed op.