Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2857274
Ik heb een goede tip! Vorig jaar heb ik voor het eerst Buddy's Bite geprobeerd.
Dit is vers vlees in blik (ja, het kan echt wel). Op de website geven ze heel precies aan wat erin zit en waar het vlees vandaan komt en waarom ze in blik verpakken. Het is nog vrij nieuw, geloof ik.
Het stinkt helemaal niet en je ziet het vlees. Erg prettig. Ik heb tegenwoordig een paar blikken achter de hand. Handig meenemen en voor tussendoor, de honden lusten het heel graag en geen problemen meer bij het wisselen van voer. 
Door Lil
#2871000
[quote="Sally14"]
Ik heb een goede tip! Vorig jaar heb ik voor het eerst Buddy's Bite geprobeerd.
Dit is vers vlees in blik (ja, het kan echt wel). Op de website geven ze heel precies aan wat erin zit en waar het vlees vandaan komt en waarom ze in blik verpakken. Het is nog vrij nieuw, geloof ik.
Het stinkt helemaal niet en je ziet het vlees. Erg prettig. Ik heb tegenwoordig een paar blikken achter de hand. Handig meenemen en voor tussendoor, de honden lusten het heel graag en geen problemen meer bij het wisselen van voer.
[/quote]

In Duitsland is er wel meer dan 1 merk te krijgen met echt vers vlees in blik.  ;)
Door Lil
#2871728
[quote="Mike en Rayko"]
Weet je zo enkele merken Lil ? Ik woon vlak bij Duitsland, dus voor de keren dat Rayko gaat 'logeren' of dat we op vakantie gaan kan dat heel interessant zijn !!
[/quote]

Rinti, Grand Carno, Pedigree Pur, Herrmanns.

Let op deze merken hebben ook soorten waar wel rijst, pasta of aardappel in zit, maar ook soorten met alleen vlees.  ;)

Wat ik nu bij mij heb is trouwens ropa take away. Bevalt ze prima. Ik gebruik het hoofdzakelijk als beloning, maar het is voer.
#2873761
ik ben zeer tevreden over K9. kost wat maar dan heb je ook wat. vind het echt goed spul en doet niet onder voor veel kvvs zelfs! daarbij heb je niet het gedoe met bewaren etc.

en niet onbelangrijk, ze vinden het HEERLIJK
#2876325
Ik zag dat ze van Kivo ook worsten hebben, bevroren, ze zijn tot 90 graden verhit. En dan in de koelkast nog een paar dagen houdbaar. Zelf heb ik het nog nooit gebruikt, maar voor een vakantie misschien wel eens handig.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door