Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ink
#21971
Ehhm ... nee. Op pagina 1 sta je met een hoofdletter. Nu met een kleine. Dus volgens mij ben je nu 2 keer lid.
Toch? Of zie ik dubbel?
En als je niet wilt dat mensen je gegevens zien ... dan vul je ze niet in bij je profiel. Blijft je mailadres geloof ik wel staan. Neem je zo'n gratis hotmailgeval en dat probleem is ook opgelost. En als je iemand wel je privegegevens wilt geven kan je dat met een pbtje doen. Probeer maar!
Door ~anna~
#21980
Bedankt voor de tip heb ik ook gedaan.ik heb een nieuw stukje verzonden over dierenspeciaalzaken alleen had ik de capslock nog aanstaan staat het daar met koeienletters en als het er eenmaal staat kan je het niet meer veranderen.
Door avalon
#22133
Ik heb ook een tafelmodel vrieskist (sinds kort) daar ligt nu 24kg energique, 8kg lamshart, 8kg runderhart 10kg kip in. Er is net 24kg energique uit voor mijn vriendin, maar dat lag er ook nog bij. Moest wel de energique netjes opstapelen, want de dozen passen niet in mijn vrieskist. Das ook nog een heel karwei. Die energique wordt letterlijk in die doos gekwakt.
Door ~anna~
#22163
Dat is dus 50 k.g. wat je er in kwijt kan dat vind ik knap voor een tafel model.Ben benieuwd hoe veel liter inhoud is.De vrieskist die ik vandaag gekocht heb is 159 liter daar kan ik de dozen zo inzetten.Een model met laden lijkt me ook wel wat maar dan die stress om alles zo snel mogelijk te rangschikken voor dat het begint te ontdooien.De dozen er zo inzetten lijkt mij toch het makkelijks.
Door Nelly
#22225
Sorry, maar dat ben ik niet helemaal met je eens hoor. Om te beginnen ontdooit het spul echt niet à la minute als je het uitpakt, verder kun je gewoon véél meer kwijt zonder dozen, en tenslotte is het gemakkelijker met uitpakken, je hoeft niet steeds een hele doos naar buiten te trekken. Het enige nadeel is volgens mij dat je ontzettende kouwe klauwen krijgt bij het inladen ;D Dat hebben wij nl. met de bibi ook. ;D
Door ~anna~
#22569
Daarom dacht ik eerst alles er in en dan rustig af en toe een doosje rangschikken.ik kan het echt niet in een keer ik ben een ontzettende kou kleun.Mischien dat bibi en duck makkelijker te rangschikken zijn bibi zijn toch worsten en duck platte schijven.
Door Nelly
#22651
Bibi zijn ook worsten ja, en als ik een partij van over de 100 kg. heb, ruimt Thei die voor me in :D, Ine en ik slepen ze vanuit de auto naar de vriezer. ;D
Door ~anna~
#22770
ik heb geen auto ik ben al blij dat ik straks niet meer hoef te slepen met de fiets.Het word aan huis gebracht en mijn oudste helpt mee.
Door Nelly
#22868
[quote="balou"]
ik heb geen auto ik ben al blij dat ik straks niet meer hoef te slepen met de fiets.Het word aan huis gebracht en mijn oudste helpt mee.
[/quote]Ach, het blijkt in de praktijk vanzelf wel wat het gemakkelijkst is, met in de vriezer doen, bedoel ik. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door