Hier de verschillende vragen en opmerkingen waar maar geen antwoord op komt:
Citaat van: Senta op 25 september 2013 om 22:59:06
Update!
Toen de vriezer met de resten KVV rollen eindelijk opwaren begon Donna om met regelmaat mank te lopen, iets wat ik in geen maanden had gezien, ze was al weer ruim een half jaar klachten vrij en deed alles weer.
Manken was zonder reden, niet na een wilde dol of renpartij, gewoon uit het niets, ook was de geur nog niet zoals ik gewend was, ondanks de chlorella kuur. Ze is uiteindelijk 7 kilo afgevallen in een paar weken tijd, nu kon ze wel wat missen, maar het werd een gratenpakhuis.
Goed vriezer leeg, en weer zelf samen gaan stellen, barf natuurlijkMet een paar dagen rook ze niet meer uit dr vacht. Kleedjes hoefden niet meer 2 x per dag verschoond te worden!
De hotspots verdwenen, vlooien wisten ook niet hoe snel ze moesten vluchten....
En ze herstelde van het mankenIk stond namelijk net op het punt om weer naar Putten te bellen, maar het is weg. Ze doet alles weer, heeft duidelijk meer energie.
Dus ik ben blij......Hondje is weer blij en komt weer aan (Moet nu uitkijken dat dit niet te hard gaat) en ze stinkt niet meer. Heeft een veel betere conditie en dr vacht is niet meer vet en dof.
Hier geen half ontdooide KVV meer!
Martine-Tom schreef: Ik snap nog steeds niet dat je dan alles opvoert als je je hond (naar jouw zeggen) zo slecht ziet gaan op dat voer.
Ik heb ooit wel een cb gehad waar Tom ziek van werd, had voor 2.5 maanden liggen en na 5 dagen zag ik hem achteruit gaan. Dan ga je toch niet door met voeren?
Ik heb gelijk voer gehaald waar ie het wel goed op deed en de cb herplaatst.
Dat je je hond zo slecht laat worden en moedwillig dat voer opvoert...gaat mijn pet te boven.
Buiten dat ik niet geloof dat het aan het halfontdooien ligt, als jij daar als eigenaar nou zo van overtuigd bent, dan bel je de leverancier, probeer je het om te wisselen en als dat niet lukt mik je het weg en koop je voer waar je hond wel tegen kan.
M@rina schreef: Wat mij intrigeert en waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen is de vraag waarom je dit voer op gevoerd hebt tot de vriezer leeg was, terwijl je op 18 juli al schrijft dat er effecten te zien zijn, Fido geeft op 21 juli aan dat je beter kunt barfen en dat bevestig je dan ook, maar toch voer je het voer door aan je honden terwijl de effecten in jouw ogen alleen maar erger werden. Hoelang wil je dan doorgaan met "verkeerde voeding? wat moet je hond gaan mankeren om die "troep" uit de vriezer te mikken en ander voer te gaan kopen? Ik begrijp dat niet en wil het wel graag begrijpen.
Ik ben ook benieuwd naar die email, maar als men dat niet op het forum wil zetten dan zal de noodzaak niet zo hoog zijn, je laat toch niet willens en wetens honden aandoeningen krijgen wat je met deze kennis kunt voorkomen???
M@rina schreef: Ik vrees Anne dat je geen antwoord krijgt, net zo goed als ik nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag![]()
en dan nu dit:
Senta schreef: In de tijd dat ze op brok stond had ze exact dezelfde klachten, toen ze op barf over gezet werd verdwenen ze.....25 september schreef je al dat je hond weer barf kreeg.... ik snap er allemaal geen bal meer van, maar erg geloofwaardig vind ik het niet sorry...
Alles is in volle maar dan ook echt volle vaart teruggekomen na het eten van die ontdooide KVV. Nu staat ze al weer een paar weken op Barf, en verdwijnen de klachten geleidelijk. Op een verdwaalde oorontsteking na. (Hier is ze dus 4 jaar vrij van geweest)![]()
Dus ga dr van uit dat dit de laatste nawëenen zijn, waarom moet ik dit dan nog laten uitzoeken? Wat is hier het nut van?