Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Waar barfen jullie honden/katten

In de kamer.
10
6%
In de keuken.
37
24%
Buiten.
60
39%
Op een kleed.
14
9%
In de mand/bench.
10
6%
Anders.
23
15%
Door EvitaP
[quote="lot25"]
Ik gaf een fazantekarkasje-en ze zaten toch raar te kijken, er zaten nog veren op nl.... ::)

Ja, maar dát eet je toch niet????- was de blik in Rhaqs ogen. Hij wou hem wel apporteren.. ??? ???
[/quote]

Haha geweldig! Wel heel lief en goed opgevoed hoor, dat hij 'm terug wil brengen. :D
Gisteren lag er een half verrotte haas op ons pad en Cindy was al heftig op een poot aan het kauwen ::) Gelukkig liet ze wel los toen ik dat vroeg.
Door fester
Pens en ribben geef ik altijd buiten. Maar het gebeurt regelmatig dat er toch een met een lap pens of rib naar binnen komt. En dan is het snel weer eruit ;D Ik vind het gewoon het gezondste voor een hond als hij lekker met een lap pens of bot in de buitenlucht kan zijn! Mooier is er toch niet!
Door pippie
Hier eten ze waar ze altijd al aten, in de huiskamer, in hun mand, in de open keuken, in de bijhal, in de bijkeuken en in de bench en twee altijd op de bank maar daar ligt een kleed op wat einde van de rit weer de wasmachine ingaat :)
Door Truus
[quote="Rovanna"]
Mijn honden krijgen alles buiten maar als ik even niet oplet dat slepen ze - bij voorkeur botten - mee naar binnen en gaan die dan - bij voorkeur - op het tapijt opeten. De smeerlappen ;D
[/quote]
Ja klopt ;D ;D ;D Hier willen ze ook zo gauw mogelijk naar binnen. ;)
Laatst gewijzigd door Truus op za 25 jun 2005, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ster
Boef heeft pas twee keer gebarft, maar dat deed hij buiten. En maar goed ook want hij gaat ermee lopen leuren. Met slecht weer kan t ook in de keuken/kamer, waar hij kvv uit zijn voerbak krijgt.
Door peerle
ik leg alles in lucy's voerbak, als het botten zijn haalt ze ze eruit en legt ze ernaast, waar een grote kartonnen plaat ligt. Soms wil ze weleens naar het tapijt, maar dan kom ik haar ambeteren tot ze weer ligt waar ik wil ;D.
Door Lil
vroeger in de keuken, had overal tegels en had nauwelijks en tuin. Pens werd op het balkon gevoerd. Nu heb ik een grote tuin en er ligt helaas vloerbedekking (de keuken is te klein, dan liggen ze als snel naast het zeil). Ik heb een kat op de badkamer en de andere in de bijkeuken dus gaat de hond de tuin in, daar is toch een overdekte veranda aanwezig, maar hij heeft de voorkeur voor het grasveld,helaas ook als het regent :(
Door Daan
Ik heb gestemd op in de keuken, maar er hoort ook nog "anders" bij.

Shane krijgt van mij zijn eten in de keuken, maar mijn kater Stone krijgt zijn eten op het balkon (met de deur dicht). Dit omdat Shane veel sneller eet dan Stone en dan Stone lastig gaat vallen.

Recreatiebotten krijgt Shane ook op het balkon, ook dan weer gaat de deur dicht omdat het anders knokken wordt 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door