Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nelly
#386322
[quote="jeanne"]
geweldig
hier in de Dobey winkel staat al een hele tijd een vriezer met Prins versvoer, wat goed verkocht word volgens hem. Hij had zelfs ook al van carnibest gehoord.
(ik kan natuurlijk vragen of ie verkooppunt wil worden? of eerst wat foldertjes van Carnibest daar neerleggen?)
[/quote]Kun je altijd doen, waarom niet?
Overigens de bazin van Petsplace Roemond kende ook nog vrijwel alle merken KVV. Die heeft zich dus echt verdiept :D
Door geer
#386325
[quote="Nelly"]
Ik wel! Bij
petsplace in Roermond promoten ze vers vlees! Rauw, wel te verstaan! 8)
[/quote]

Eeeehhh....ik weet er nog wel eentje...... ::) ;D ;D ;D
Door Nelly
#386329
Zo, nu ben ik ff weg. Naar de poelier; kippenekken scoren voor de hondjes en poesjes en wat lekkers voor Thei en mij voor vanavond! :P Tot straks!
Door Eef+Stippels
#386510
Ik vind het sturen van die brief een goed initiatief! Het is belachelijk hoeveel dierenwinkels ongevraagd en onjuist advies geven en ook ik word naar van al die onzin die ik hoor als ik er binnen sta. Ik snap niet dat mensen met zo weinig verstand van dieren/voeding hierover advies mogen geven.
Door tieneke
#386579
[quote="Evelyn"]
Ik vind het sturen van die brief een goed initiatief! Het is belachelijk hoeveel dierenwinkels ongevraagd en onjuist advies geven en ook ik word naar van al die onzin die ik hoor als ik er binnen sta. Ik snap niet dat mensen met zo weinig verstand van dieren/voeding hierover advies mogen geven.
[/quote]
Helaas geeft misschien 99% nog een brok advies :-Xik heb echt alleen maar achterlijke adviezen gehad....salmonella en nooit rauw geven....
Ik heb het echt gehad met die mensen die zogenaamd voedingdeskundige zijn ::) ::)
Door tieneke
#386581
Hier in Tsjechie weten ze helemaal niets van rauw.
Ja dat je honden er zeer agressief van worden :-\
Ach,het zal wel 8)
Door Doedels
#386630
[quote="tieneke"]
Hier in Tsjechie weten ze helemaal niets van rauw.
Ja dat je honden er zeer agressief van worden :-\
Ach,het zal wel 8)
[/quote]Mijn Tsjechische opa had altijd een hond aan een ketting met zo'n ouderwets hondenhok. De hond kreeg altijd keukenrestjes en vlees, vers van de slacht. Brokken heeft geen van de Cokl's ooit gezien. Ik moet wel toegeven dat hij altijd naar mij blafte. Dus toch wel agressief ???
Door Sofie
#386795
[quote="Anneke V"]
Grrrrrr! Ik krijg het van die grote dierenwinkels zoals Tom&Co waar alles niet alleen duurder is dan ergens anders maar waar ze ook nog willen hun eigen idee aan de mensen opdringen!!!!!!!!!!

De dierenwinkel waar ik ga is een kleine dierenwinkel, maar de eigenaares wil altijd wel speciaal dingen bestellen. Ze is vegetariër maar haar honden krijgen vlees ( wel gekookt nog momenteel ::) ), haar winkel hangt vol met foto's van honden die een thuis zoeken & er liggen altijd wel petities of spaarpotten voor het 1 of ander goed dierendoel....Verder gaat ze 1x/ jaar naar een dierenasiel met de dingen die de mensen binnenbrengen die ze niet meer nodig hebben ( zaols mijn hondenbrokken ::) ) & ze neemt nog een aantal dingen uit haar winkel mee.

Ze staat altijd open voor nieuwe dingen, haar honden (ze heeft er 6 grote) krijgen ook Duck, maar omdat het zo'n grote zijn doet ze er regelmatig aardappelen of rijst bij & gekookte groenten. Ik legde haar uit van rauwe groenten & ze ging daar op barfplaats eens over komen lezen. Zij vind brokken ook niet goed voor een hond.

Toen zei in verlof was had ik dringend een deftige leiband nodig & een slipketting voor op de hondenschool dus ging ik naar een grotere dierenwinkel... En maar zagen dat brokken goed waren voor de tanden & dat ik geen Duck alleen mocht geven & ik moest absoluuuuuut staaltjes meenemen....en varkensoren waren absoluuuuuuuut wel goed voor de hond en maar blijven zaaaagen!!!!
Uiteindelijk vroeg ik dan of het tenminste brokken waren zonder bewaarmiddelen & de andere sh*t in, hij beweerde van wel, maar op de verpakking stond er niets van op!!!! Ik moest dan ook absoluuuuut staaltjes meenemen van snoepjes van Eukanuba...Ik zei dat dit thuis meteen de vuilbak zou invliegen, maar nee, ik MOEST het meenemen...JEESES was ik blij dat ik daar buiten was!!!!!!!!

Dus om een lang verhaal kort te maken: ik ga liever bij een minder commerciële dierenwinkel dan bij zo'n groot ding als Tom&Co en consoorten! >:(
[/quote]

Die dierenwinkel van jou is toch niet op de leuvensesteenweg of wel?
Door Steph
#387648
Ik denk niet dat Tom & Co zal reageren op mijn brief, zijn nu toch al een tijdje verder en nog altijd niets gehoord.
Door Lieve 14
#388221
Tof van Duck dat ze zo snel reageren...en ik denk inderdaad ook niet dat we de grote ketens nog erg kunnen veranderen in hun attitude.Mensen willen gewoon geloven dat brok goed is voor hun hond denk ik... omdat het makkelijk is én iedereen het toch gewoon geeft!!(uiteraard ons hier NIET meegerekend ;D) en die winkels bevestigen dat gewoon nog eens...
Geef toe dat het vermoeiend is om telkens weer op je strepen te gaan staan met je versvoeding!
Zelf ga ik gewoon mijn kvv halen bij de dichtstbijzijnde Tom &Co en geloof me na het 2e bezoek durven ze gewoon al niks meer zeggen...ze kennen mijn kop daar al!! ;D ;D ;D
Gewoon doen wat het beste is voor je hond en dat ze hun brokken dan zelf maar opeten 8)
Door Anneke V
#388806
[quote="Sofie"]
Die dierenwinkel van jou is toch niet op de leuvensesteenweg of wel?
[/quote]

Het zou kunnen, ik weet niet goed welke straat dat daar is ::) ??? Maar het is in Kortenberg & het noemt Het Gulden Pootje..................................... ::)
Door Anneke V
#389473
[quote="Sofie"]
Die dierenwinkel van jou is toch niet op de leuvensesteenweg of wel?
[/quote]

Ja, het is op de Leuvensesteenweg!
Ken je die winkel ook?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door