Moderator: eelke
Bodhi sioux schreef: ↑za 19 dec 2020, 20:21 Dank voor de correctieIk bedoelde eigenlijk: als ze elk jaar problemen hebben om het grote aantal pakjes tijdig te bezorgen, dan moeten ze gewoon extra tijdelijke krachten aannemen. Met de extra inkomsten kunnen ze dat wel doen. Zowel verzender als ontvanger hebben recht op een tijdige levering.![]()
Ik zou niet weten hoe Post.nl had kunnen weten dat het vlees ontdooid was. Maar je hebt gelijk.
pearlsofpassion schreef: ↑za 19 dec 2020, 20:28 Als PostNl effectief een eigen afdeling heeft voor de verzending van voedsel, is het wel hun schuld niet als Oervoer daar geen gebruik van maakt.Dat is idd zo. Ik ken PostNL en hun mogelijkheden niet.
Ongetwijfeld scheelt dat in kosten maar dat is dan een gerekend risico waar het bedrijf zelf de gevolgen van moet dragen hé...
En anders is het ook iets wat ze zelf met PostNl moeten uitklaren.
Zo zie ik het toch...
pluk schreef: ↑za 19 dec 2020, 16:21 Even bijgelezen... dit kan echt niet!Dat lijkt me niet zo nodig, en heeft voor mij al moderator hier ook niet de voorkeur. Dit topic is zo ook wel te vinden als je googled, en het nut van barfplaats is nog steeds informeren / kennis delen, en heeft natuurlijk geen afkraak of complimenten functie. Andersom staan we ook topics met titels als Oervoer is de beste, niet toe, dus bij negativiteit dan ook maar niet. Niet dat ik vind dat TS het bedrijf ontzettend afkraakt en ik begrijp het topic volkomen.
Als zij niet kunnen garanderen dat de kwaliteit gelijk blijft dan moeten ze in deze periode gewoon niet versturen. Of de discussie aangaan met de bezorgdienst want die komen ook niet na.
Als ik ts was zou ik Oervoer zeker in de topictitel zetten zodat mensen die zoeken op ervaringen dit topic tegen komen.