Hier ook alles gewoon in huis, heb overal tegels, dus als het nodig is, ff moppen en alles is weer schoon. op de bank gaan ze niet, want dat mag niet

Echte grote penslappen van een kilo of zo bewaar ik voor 's zomers en die geef ik dan buiten, anders kan ik dus àlles soppen, Ashley kennende, die schud ermee dat het een lust is

's Winters doen we dan gewoon wat bescheidener en geven we kleine lapjes. Botten en zo krijgen ze ook gewoon binnen. En ik blijf er ook altijd bij. Ben trouwens Andor wel aan het leren dat hij in z'n bench moet eten, is toch wel makkelijk 8) Maar ja toen Ashley en Scarlett klein waren hadden we geen bench, wel binnen en buitenkennels (was in m'n vorige huis) die we hier weer niet hebben en ook niet mogen zetten

Heb ze daar altijd eten gegeven en ze gingen er ook in als ik moest werken. Was fijn, ze hoefden niks op te houden, konden naar keuze binnen of buiten en hadden ruimte genoeg. Binnenkennels waren 2x2, buiten 3x2 en stonden, logisch, met elkaar in verbinding.
Bovendien was er binnen ook nog verwarming. Och ja, is misschien maar goed dat ik zoiets hier niet kan neerzetten, anders had ik misschien wel een stuk of 5, 6 honden