Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bounty
Hoi Jacqueline,

Ik ben ook benieuwd welk merk en type je hebt besteld ;D

Groetjes Bounty

[quote="JaDi74"]
We hebben de vriezer besteld en hij wordt as donderdag geleverd ik zal een gaan kijken hoeveel er werkelijk in past en dan laten we het nog even weten.

Jacqueline
[/quote]
Door Jacqueline74
Wij hebben een diepvrieskist van Whirlpool besteld. De AFG 645 AP met een netto inhoud van 287 Liter. Dus wij zijn ook benieuwd hoeveel hier in gaat.

We hebben nu nog gewoon onze maandbestelling lopen dus waarschijnlijk gaan we pas eind volgende maand een echte grote bestelling halen maar ja we kunnen nu wel kijken hoeveel er ongeveer in kan.

Jacqueline
Door Bounty
Ik ben heel benieuwd en zal deze post in de gaten houden. We zijn ook op zoek naar een nieuwe vriezer. Ik denk dat een nieuwe economisch gezien goedkoper is i.v.m. stroomverbruik. Zo'n oude van marktplaats vreet stroom :)

[quote="JaDi74"]
Wij hebben een diepvrieskist van Whirlpool besteld. De AFG 645 AP met een netto inhoud van 287 Liter. Dus wij zijn ook benieuwd hoeveel hier in gaat.

We hebben nu nog gewoon onze maandbestelling lopen dus waarschijnlijk gaan we pas eind volgende maand een echte grote bestelling halen maar ja we kunnen nu wel kijken hoeveel er ongeveer in kan.

Jacqueline
[/quote]
Door Jacqueline74
Wij wilde ook graag een nieuwe ook omdat je dan gewoon wat meer zekerheid hebt en een energie zuinigere.

We laten jullie zeker weten hoeveel er in onze vriezer gaat. Het kan nog even duren maar we gaan hem van de week natuurlijk wel in gebruik nemen en dan krijg je toch een beter idee wat er in past dan dat je in de winkel staat of dat je op papier moet gaan kijken hoe of wat.

Jacqueline
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door