Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door qyan
#8898
qyan heeft een tijdje terug ook een reinigingskuur met groene leem gehad, maar zijn chip zit er nog steeds hoor ???

in het boekje van de huisdierendokter (www.huisdierendokter.nl) staat het volgende over groene leem:
-de reinigingskuur niet toepassen bij huisdieren met nieraandoeningen en lichaamsvreemde hulpstukken (kunstheup, met uitzondering van de identificatiechip, deze wordt namelijk opgenomen in het weefsel.

verder staat er: tot nu toe hebben enthousiaste leem gebruikers veel proeven uitgevoerd op hun nieuw gechipte doeren. het blijkt dat tot nu toe geen enkele chip door de leem is verwijderd.

en qyan hefet zijn chip dus ook nog

gr wendy
Door Thineke
#8899
qyan heeft een tijdje terug ook een reinigingskuur met groene leem gehad, maar zijn chip zit er nog steeds hoor ???

in het boekje van de huisdierendokter (www.huisdierendokter.nl) staat het volgende over groene leem:
-de reinigingskuur niet toepassen bij huisdieren met nieraandoeningen en lichaamsvreemde hulpstukken (kunstheup, met uitzondering van de identificatiechip, deze wordt namelijk opgenomen in het weefsel.

verder staat er: tot nu toe hebben enthousiaste leem gebruikers veel proeven uitgevoerd op hun nieuw gechipte doeren. het blijkt dat tot nu toe geen enkele chip door de leem is verwijderd.

en qyan hefet zijn chip dus ook nog

gr wendy
En daar heb ik dus ook de groene leem +jeneverbesolie vandaan en heb de eigenaar daarvan nog aan de tel. gehad voor advies.
Door Lizzy
#8901
Heel even terug naar de oorspronkelijke discussie... Andre, hoe krijgen jouw honden vitamine E binnen? Pure interesse!

Groetjes, Lizzy
Door Lizzy
#8903
Eieren, olieen,levertraan
Plantaardige olieen neem ik aan? Ik dacht niet dat er in eieren/levertraan vitamine E zat...?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 14 jul 2003, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door André
#8904
Ik dacht niet dat er in eieren/levertraan vitamine E zat...?

In mijn eieren en levertraan wel  ;D
Door Lizzy
#8905
Ik dacht niet dat er in eieren/levertraan vitamine E zat...?

In mijn eieren en levertraan wel  ;D
Geinige eieren en levertraan! ;D. Waar koop je die? ;D
Door sylvia
#8906

Geinige eieren en levertraan! ;D. Waar koop je die? ;D
Hij heeft vast zelf kippen die levertraan te eten krijgen,en zo levertraan eieren geven  ;D ;D ;D
Door Lizzy
#8907
Hoi Sylvia, kan wel zijn, maar volgens mij zit er dan nog steeds geen vitamine E in ;D. Vitamine A en D misschien, maar geen E.
Door Lizzy
#8910
Nou, zit er toch IETS vitamine E in ei! Wie weet zit er in levertraan ook wel vitamine E!
Door Lizzy
#8912
Krijg nou wat! Ik zie hier in het boek van DHont staan (in de analyse tabellen) dat er 32,6 mg vitamine E zit in 1000 gram levertraan! Het is niet veel want wanneer voer je nu 1000 gram levertraan, maar toch, het zit er in!!

Om even een vergelijk te maken: in olijfolie zit 137 mg vitamine E per 1000 gram en in zonnebloemolie zit 670 mg per 1000 gram. In tarwekiemolie zit 2500 tot 5000 mg vitamine E per 1000 gram.

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 15 jul 2003, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door