Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Paul_Barte
#28353
Nee hoor Truus..deze jongen rookt nog steeds en heeft dus absoluut geen reden om zijn humeur te verliezen :)

Iemand vraagt om hulp en wordt afgezeken.....als je daar dan iets van zegt en niet eens op een directe manier wordt je eveneens afgezeken, sorry maar vind dat geen manier van mensen helpen en daar jaag je inderdaad mensen mee weg.
Door Truus
#28356
Hier bestaan geen domme vragen toch ???
We zijn hier om te leren van elkaar.
O.K. dan had ik het verkeerd begrepen, sorry.
Door 202spots
#28360
[quote="chooky"]
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk over doen hoor.
DJ geeft versvlees. Ze geeft af en toe 1 of 2 vleugeltjes aan de hond en vind het verpakkken ervan een vies karweitje en vraagt daar tips voor. Maar ze doet het toch gewoon?
Er zijn wel meer mensen die het een vies karweitje vinden. Dat is toch niet zo raar?
[/quote]
Er staan inmiddels toch genoeg tips Eva??
1)plastic of latex weggooi handschoenen
2) plastic zakje over je hand
3)stuk papieren keuken handoek
4)washandje,wat je na gebruik in de was gooit.
5)vraag waar je de vleugels koopt, of hun ze alvast verpakken en 4 vleugels in 1 zakje doet.
Of neem desnoods je eigen plastic zakjes mee,en vraag of ze er 4 in 1 zak willen doen.
Hoeveel verschillende manieren zijn er om iets NIET aan te raken?
Er kan ook 'n probleem gemaakt worden over iets wat eigenlijk geen probleem is....toch ???
Door Paul_Barte
#28366
Dory, ik heb ooit eens iemand die puur anti-vlees was (vooral voor zich zelf) helpen overtuigen om haar honden op rauw voer te krijgen en met succes dacht ik zo LOL LOL.
Daar is geduld voor nodig en dat is een langzaam proces om mensen te laten omschakelen.........
Door Lupa
#28368
wat voor sommige mensen geen probleem is, is voor andere mensen wel een probleem.
Gebruikersavatar
Door chooky
#28373
Waar ik een beetje over val is dat er wordt gesuggereerd dat DJ te dom is om zelf de oplossing te bedenken en dat ze het niet over zou hebben voor haar hond en dat vind ik een beetje te ver gaan.
Door sylvia
#28377
En er staan nu 4 pagina's en volgens mij is Jip allang vertrokken.
Door Paul_Barte
#28379
[quote="sylvia"]
En er staan nu 4 pagina's en volgens mij is Jip allang vertrokken.
[/quote]

Gek hè :-\
Door DimmChaya
#28380
mensen reageren vaak teveel vanuit hun zelf zonder zich in een ander te verplaatsen ik maak me er ook wel eens schuldig aan ik denk dat Jip wel terug komt er zijn ook mensen die wel gewoon reageren en de vraag serieus nemen ;)
Laatst gewijzigd door DimmChaya op vr 05 dec 2003, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#28438
Ik zit dit nu allemaal te lezen, maar iedereen heeft op z'n eigen manier antwoord gegeven.
Waar vallen jullie nu over? Iedereen heeft zo z'n eigen manier! Ik wil niet lullig doen, maar als we het hebben over iemand in z'n waarde laten, moeten we zelf ook niet zo zeuren!

Jip, op welke manier het ook gezegd is, we bedoelen allemaal hetzelfde!
Als je je hond vers wilt geven, wat je zelf klaarmaakt, zul je af en toe wat consessies moeten doen!
Ik hoop, dat je wat aan alle antwoorden hebt en je eigen keuze kunt maken!
Door Nelly
#28440
Sluit me bij Ine aan, en, ja sorry, kan me niet voorstellen wat er nu vies kan zijn aan een kippenvleugeltje ??? Als het nou vuile pens is, en zelfs dat vind ik persoonlijk niet vies. Maar ja, misschien ben ik zelf wel een viezerik ;D Nee ff serieus, ik heb het hierboven ook al gevraagd, als je geen vegi bent, waarom vind je rauw vlees dan zo vies? ??? Dat snap ik gewoon niet. :-\
Door Angelique
#28476
[quote="Nelly"]
Sluit me bij Ine aan, en, ja sorry, kan me niet voorstellen wat er nu vies kan zijn aan een kippenvleugeltje ??? Als het nou vuile pens is, en zelfs dat vind ik persoonlijk niet vies. Maar ja, misschien ben ik zelf wel een viezerik ;D Nee ff serieus, ik heb het hierboven ook al gevraagd, als je geen vegi bent, waarom vind je rauw vlees dan zo vies? ??? Dat snap ik gewoon niet. :-\
[/quote]

Ik vindt rauwe kip ook vies, vraag niet waarom het zij zo, ik ben geen vega en gebakken vind ik een kip lekker, maar rauw griezel ik ervan. Daarbij is het helemaal geen overbodige luxe om met rauwe kip extra voorzichtigheid in acht te nemen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door