Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door M.P
[quote="Senta"]
Update!
Toen de vriezer met de resten KVV rollen eindelijk opwaren begon Donna om met regelmaat mank te lopen, iets wat ik in geen maanden had gezien, ze was al weer ruim een half jaar klachten vrij en deed alles weer.

Manken was zonder reden, niet na een wilde dol of renpartij, gewoon uit het niets, ook was de geur nog niet zoals ik gewend was, ondanks de chlorella kuur.  Ze is uiteindelijk 7 kilo afgevallen in een paar weken tijd, nu kon ze wel wat missen, maar het werd een gratenpakhuis.

Goed vriezer leeg, en weer zelf samen gaan stellen, barf natuurlijk ;) Met een paar dagen rook ze niet meer uit dr vacht. Kleedjes hoefden niet meer 2 x per dag verschoond te worden! :) De hotspots verdwenen, vlooien wisten ook niet hoe snel ze moesten vluchten....

En ze herstelde van het manken :o Ik stond namelijk net op het punt om weer naar Putten te bellen, maar het is weg. Ze doet alles weer, heeft duidelijk meer energie.

Dus ik ben blij......Hondje is weer blij en komt weer aan (Moet nu uitkijken dat dit niet te hard gaat) en ze stinkt niet meer. Heeft een veel betere conditie en dr vacht is niet meer vet en dof.

Hier geen half ontdooide KVV meer!
[/quote]
allemaal raar wat je schrijft en zo snel hersteld van die problemen
hier gaat meer dan 500 kilo per week de deur uit van degomeat Belgie en geen enkele klacht zoals jij beschrijft.
kan maar is raar...
Door M.P
[quote="Senta"]
Mss moet je even beter lezen.........heb je meteen antwoord op je vraag.
[/quote]
heb je het op half ontdooide kvv?
Door lauraV
[quote="Senta"]
Update!
Toen de vriezer met de resten KVV rollen eindelijk opwaren begon Donna om met regelmaat mank te lopen, iets wat ik in geen maanden had gezien, ze was al weer ruim een half jaar klachten vrij en deed alles weer.

Manken was zonder reden, niet na een wilde dol of renpartij, gewoon uit het niets, ook was de geur nog niet zoals ik gewend was, ondanks de chlorella kuur.  Ze is uiteindelijk 7 kilo afgevallen in een paar weken tijd, nu kon ze wel wat missen, maar het werd een gratenpakhuis.

Goed vriezer leeg, en weer zelf samen gaan stellen, barf natuurlijk ;) Met een paar dagen rook ze niet meer uit dr vacht. Kleedjes hoefden niet meer 2 x per dag verschoond te worden! :) De hotspots verdwenen, vlooien wisten ook niet hoe snel ze moesten vluchten....

En ze herstelde van het manken :o Ik stond namelijk net op het punt om weer naar Putten te bellen, maar het is weg. Ze doet alles weer, heeft duidelijk meer energie.

Dus ik ben blij......Hondje is weer blij en komt weer aan (Moet nu uitkijken dat dit niet te hard gaat) en ze stinkt niet meer. Heeft een veel betere conditie en dr vacht is niet meer vet en dof.

Hier geen half ontdooide KVV meer!

[/quote]
[quote="Martine-Tom"]
Ik snap nog steeds niet dat je dan alles opvoert als je je hond (naar jouw zeggen) zo slecht ziet gaan op dat voer.
Ik heb ooit wel een cb gehad waar Tom ziek van werd, had voor 2.5 maanden liggen en na 5 dagen zag ik hem achteruit gaan. Dan ga je toch niet door met voeren?
Ik heb gelijk voer gehaald waar ie het wel goed op deed en de cb herplaatst.
Dat je je hond zo slecht laat worden en moedwillig dat voer opvoert...gaat mijn pet te boven.

Buiten dat ik niet geloof dat het aan het halfontdooien ligt, als jij daar als eigenaar nou zo van overtuigd bent, dan bel je de leverancier, probeer je het om te wisselen en als dat niet lukt mik je het weg en koop je voer waar je hond wel tegen kan.

[/quote]
+1  :o
Laatst gewijzigd door lauraV op do 26 sep 2013, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BAC
Voorde mensen die wél oprecht kunnen zijn over het welzijn van mijn hond, dank voor de reacties per email! Dank hier voor !

Heb een email ter bevestiging gekregen van wat de effecten zijn van ontdooid vlees en opvoeren aan je hond, de gevolgen, (chronische)aandoeningen, gevolgen voor het bewegingsapparaat, huidproblemen, en nog veel meer van de klachten die zich ook manifesteerde bij mijn hond, nee niet van een barfer wannabee maar van een serieuze instantie die met onderzoeken bezig is.

Voor de betrokkenen die wél geïnteresseerd zijn in dit verhaal, mogen mij mailen hierover, is namelijk een serieus probleem aan het worden.
Door Martine-Tom
[quote="Senta"]
Voorde mensen die wél oprecht kunnen zijn over het welzijn van mijn hond, dank voor de reacties per email! Dank hier voor !

Heb een email ter bevestiging gekregen van wat de effecten zijn van ontdooid vlees en opvoeren aan je hond, de gevolgen, (chronische)aandoeningen, gevolgen voor het bewegingsapparaat, huidproblemen, en nog veel meer van de klachten die zich ook manifesteerde bij mijn hond, nee niet van een barfer wannabee maar van een serieuze instantie die met onderzoeken bezig is.

Voor de betrokkenen die wél geïnteresseerd zijn in dit verhaal, mogen mij mailen hierover, is namelijk een serieus probleem aan het worden.
[/quote]Ipv hinten zou je mss ook gewoon een discussie erover kunnen openen.
Door M.P
[quote="Martine-Tom"]
Ipv hinten zou je mss ook gewoon een discussie erover kunnen openen.
[/quote]
vind ik ook...
heb al een berichtje gestuurd naar haar , ben benieuwd wie het is , ai ik denk dat ik weet wie het is.
Door Martine-Tom
[quote="M.P"]
vind ik ook...
heb al een berichtje gestuurd naar haar , ben benieuwd wie het is , ai ik denk dat ik weet wie het is.
[/quote]Ik denk het ook te weten, ik heb er 2 verschillende visies al eens op gelezen. 1 ging over mensen die in het ziekenhuis liggen en anderszins verminderde weerstand hebben en het ander was een stuk van Erwin Geitenbeek, waar ik zeker waarheid in zie zitten maar nog steeds niet in de mate die Senta beweerd.

Maar ik ben benieuwd. Ik ga geen pb sturen, dit is een rauwvoerdersforum en als er zulke dringende info zou zijn vind ik dat dat gewoon gedeeld moet worden zonder dat je daarom moet bedelen.
Door M@rina
Wat mij intrigeert en waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen is de vraag waarom je dit voer op gevoerd hebt tot de vriezer leeg was, terwijl je op 18 juli al schrijft dat er effecten te zien zijn, Fido geeft op 21 juli aan dat je beter kunt barfen en dat bevestig je dan ook, maar toch voer je het voer door aan je honden terwijl de effecten in jouw ogen alleen maar erger werden. Hoelang wil je dan doorgaan met "verkeerde voeding? wat moet je hond gaan mankeren om die "troep" uit de vriezer te mikken en ander voer te gaan kopen?  Ik begrijp dat niet en wil het wel graag begrijpen.

Ik ben ook benieuwd naar die email, maar als men dat iet op het forum wil zetten dan zal de noodzaak niet zo hoog zijn, je laat toch niet willens en wetens honden aandoeningen krijgen wat je met deze kennis kunt voorkomen???
Door Martine-Tom
[quote="M@rina"]
Wat mij intrigeert en waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen is de vraag waarom je dit voer op gevoerd hebt tot de vriezer leeg was, terwijl je op 18 juli al schrijft dat er effecten te zien zijn, Fido geeft op 21 juli aan dat je beter kunt barfen en dat bevestig je dan ook, maar toch voer je het voer door aan je honden terwijl de effecten in jouw ogen alleen maar erger werden. Hoelang wil je dan doorgaan met "verkeerde voeding? wat moet je hond gaan mankeren om die "troep" uit de vriezer te mikken en ander voer te gaan kopen?  Ik begrijp dat niet en wil het wel graag begrijpen.

Ik ben ook benieuwd naar die email, maar als men dat iet op het forum wil zetten dan zal de noodzaak niet zo hoog zijn, je laat toch niet willens en wetens honden aandoeningen krijgen wat je met deze kennis kunt voorkomen???
[/quote]+1
Door lauraV
[quote="M@rina"]

[/quote]
+1
Door Martine-Tom
Ik wil opzich best wel geloven hoor, dat ontdooien op ontdooien op den duur problemen gaat geven, ik heb echter zelf nog nooit sluitend bewijs daarvoor gelezen, danwel richtlijnen wat de bovengrens daarvan is.
Dus wat Senta aan info heeft is mogelijk best intressant, echter de manier waarop het gepresenteerd word, idd overtuigd zijn dat het zooooo slecht is en dat je hond door het slechte product zo ziek word...en dan toch door blijven voeren...dat maakt het gewoon erg ongeloofwaardig allemaal.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door