[quote="e-st@r"]
[quote="Lizzy"]
Je geeft nog maar kort versvlees he? Misschien moet je ontgiftingsverschijnselen niet uitsluiten. Hebben ze allebei korstjes? Da's wel raar... heb je iets anders gedaan of gebruikt als normaal? Ik weet niet, vlooienmiddel, wormenmiddel, ander wasmiddel, ergens anders gewandeld, etc?
[/quote]
Darka heeft nu jeuk vanaf half juni, wordt steeds erger, ik heb al 100 dingen bedacht waar het aan kan liggen. Hoe meer je er over nadenkt des te meer oorzaken kan je verzinnen. Maar tegelijker tijd kan je ook alles weer ontkrachten.
Ze hebben een tijdje snacks gehad waarvan wij dachten dat het daaraan lag, meteen mee gestopt, geen effect.
Misschien het zwemmen, maar we zijn 2 weken op vakantie geweest zonder dat ze zwommen, en toch werd het erger.
Misschien omdat ze vaker wat eten van ons kregen, bleek het ook niet te zijn.
Ok, alleen nog maar brokken, hielp niets. Dan versvlees, helpt (tot nu toe) ook niets.
Toch vlooien? 2 keer ontvlooit, iedere dag onderzocht, alletwee nou loekie ook jeuk krijgt, geen effect.
Mijten? Ivomectine, geen effect, maar dan ook echt niets...
Ze eten nu alleen versvlees, zijn net ontvlooit, zwemmen niet, wandelen doen we altijd al in hetzelfde bos......ik weet het niet meer.
Eerder schreef ik dat Darka's oksels en buik er goed uitzagen. Sinds 3 dagen heeft ze rode dikkere vlekken op haar buik en krabt ze ook haar oksels kapot. Ik smeer nu pure tea tree olie op haar pootjes zodat ze daar niet meer op bijt.
Die zien er nu rustig uit, maar dat is alleen symptoom bestrijding. Ik ga toch maar een afspraak maken bij de dermatoloog. Ze begint haar flanken en rug zo ver ze erbij kan ook kaal te bijten...
Ik weetr het niet meer, ben nu totaal hopeloos

[/quote]
ik schreef ivomectine, ik bedoelde stronghold, zit geen ibomectine in, (weer een) :-\foutje