Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door crutz
Wendy niet zo zeuren hoor, hij moest toch afvallen van de DA ;) doet ie gewoon helemaal zelfstandig ;D

maareh, komt dat nu door alle lekkere dingen die we gehaald hebben dat hij zn kant en klare vleesje niet meer lust, of lust hij ook geen ribben of nekken meer ;)
Door qyan
[quote="crutz"]
Wendy niet zo zeuren hoor, hij moest toch afvallen van de DA ;) doet ie gewoon helemaal zelfstandig ;D

maareh, komt dat nu door alle lekkere dingen die we gehaald hebben dat hij zn kant en klare vleesje niet meer lust, of lust hij ook geen ribben of nekken meer ;)
[/quote]

hij is gewoon in algehele hongerstaking >:(
wordt af en toe zo moe van dat beest met zijn moeilijke eetgedrag :-X

maar nee, hij hoeft niet meer af te vallen ;) juist niet.
hij moet weer aankomen, zowel in gewicht als in spieren
Laatst gewijzigd door qyan op ma 14 jun 2004, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
Die van ons at vroeger, toen hij nog brokken kreeg (dat was een paar weken vanaf hij van de fokker kwam, daarna zijn we natuurlijk op vers overgegaan ;D) ook niets. Natuurlijk is dat heel begrijpelijk, hij wist beter dan wij wat voor troep het is.

Nu eet ie over het algemeen gewoon zijn Duck op, heel af en toe een dagje niet, maar dat is geen probleem.

Wandor vindt het ook het lekkerst als het al een tijdje ontdooid is! Voor ons stinkt het dan, maar hij vindt het geweldig ::).
Door Ineke
Hier eten ze ook slecht, maar dat is alleen mijn probleem. De honden hebben er geen last van ;)
De heren zien er verder goed uit. Ze zullen dus wel genoeg hebben aan datgene wat ze binnen krijgen. Je kunt het er ook moeilijk in proppen. Ik zet het ze twee keer voor. Meer kan ik niet doen.

Wat mij wel opvalt is, dat ze niet eten als we net van een wandeling thuis komen. Een uurtje later eten ze in één keer de bak leeg.

Mufasa laat 's ochtends dus een kwart staan, wat hij een kwartiertje later graag op eet. Even laten zakken zeker. Ik kan hem dan geen uurtje laten rusten, omdat ik naar mijn werk moet. Nu krijgt hij 's ochtends maar een derde van zijn dagportie (550). 's avonds krijgt hij 1100 gr en dat gaat schoon op, als hij maar eerst een uurtje uit kan puffen.

Misschien iets om bij jullie ook eens uit te proberen?
Laatst gewijzigd door Ineke op di 15 jun 2004, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
De 2 kannibaaltjes van ons vreten werkelijk in een paar seconden hun eten op!
Hierna staan ze mij nog verlekkerd aan te kijken.
Mijn man zegt iedere keer als hij dit vreetfestijn aanschouwt:ongelooflijk!
Met Kobus hebben wij wat afgezien,die had van jongs af aan al het rare eetgedrag dat hij vaak vertoonde.
Als hij iets niet goed vond of geen zin had at hij gewoon niet,tot wanhoop van ons.
Het duurste vlees liet hij soms liggen.
Misschien scheelt het enorm dat Tinus en Tara bij Ria op versvlees zijn grootgebracht.
Ze lusten alles!
Er is gelukkig geen brokje ingegaan!
Door Ollie
[quote="qyan"]
wanneer kan ik hem brengen ??? ;D
[/quote]

Hahahahahahaha ;D nou je mag hem hier ook brengen hoor!!! Die bullen van ons zullen hem wel even laten zien hoe het moet!!! ;D Het is hier echt vreselijk zoals ze schrokken, :o gewoon hap slok weg!
Door qyan
[quote="Ollie"]
[quote="qyan"]
wanneer kan ik hem brengen ??? ;D
[/quote]

Hahahahahahaha ;D nou je mag hem hier ook brengen hoor!!! Die bullen van ons zullen hem wel even laten zien hoe het moet!!! ;D Het is hier echt vreselijk zoals ze schrokken, :o gewoon hap slok weg!
[/quote]

;D schikt het vanavond
pfff, soms wilde ik dat het met qyan ook gewoon hap slik weg was.
maar ik denk dat het net is wat tieneke zegt, wij maken ons er drukker om dan de hond zelf :-X ;D
en qyan interesseerde zich in het nest al niet voor eten, alle pups aten uit 2 bakken, maar hij maakte zich niet druk. zijn portie kwam wel.
en zo is dat monster dus nog steeds >:(
maar je wordt het gewoon zo zat af en toe als het eten iedere keer in de prullenbak verdwijnt he
Door Ollie
:(Ja ik weet hoe hopeloos het kan zijn als je hond niet eten wil! Maar sinds ze hier op versvlees zitten, is het geen eten, maar vreten wat ze doen! Ik denk als ik ze nu brokken voor zou zetten dat ze dat zelfs nog smakelijk naar binnen zouden werken! ::) ;D

En ja hoor het schikt wel vanavond! ;) ;D
Door qyan
dat is mooi!
ik ben vanavond eerst bij crutz, stand-foto van umi proberen te maken en kijken of we een stand-foto van qyan kunnen krijgen ::) ;D
daarna gooi ik hem wel ff langs.
denk alleen dat als hij hier thuis weer alleen is zonder andere honden dat het niet willen eten zo weer begint ;D
Door Ollie
Oh, nou je mag Stanley ook wel even lenen hoor!! ;D
Die heeft nog het meeste honger hier, dus die leert het hem dan wel! ;D
Door qyan
ik betwijfel het ;D
onze 2 parkieten zitten ook in zijn voerbak, interesseert hem niet.
een vriend van ons heeft een jack russel die hier wel eens is en hier ook mee eet (gelukkig maar, dat beestje krijgt de goedkoopste diner shot die je maar kan bedenken)
dat beest eet eerst zijn eigen portie op, begint vervolgens aan het eten van qyan en qyan loopt weg ::) ;D
Door Truus
Hier nog zo'n muts hoor Wendy, al een paar dagen kijkt ze haar eten niet aan ;).
Stapje voor stapje loopt ze er naar toe...ruikt.. en kijkt me aan van...hoe kan je me dat nou geven ::) ;D
Door Ollie
Jeetje, ze hebben hier hun voerbak binnen een minuut leeg!! Ik moet zeggen dat ik dat hongerige ook weer niet leuk vind! Stanley loopt de hele dag achter mij aan te keutelen ::) en daar word ik ook echt niet goed van! De hele dag honger >:(
Door Truus
Ik vraag me af, of het eten van één merk versvlees, niet te afgezaagd wordt.
Telkens is de smaak hetzelfde en wij eten ook wel eens het liefst iets anders...toch?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door