Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Yorick
Wel, ik steek de stukjes sardines in een plastiek zakje en gebruik zo'n wegwerphandschoen, zo'n 2de huid ding (dat tandartsen ook wel gebruiken) Je voelt amper dat je het het aanhebt en de handen blijven schoon, handig ;)
Door ~anna~
En dat geval kan je lamshart ook rauw geven ;D
Wat ik weleens heb gegeven dat was kalkoen rolade uit de oven zelf gemaakt :P hij is nog nooit zo snel door de paaltjes gegaan ;D
Mensen geven vaak ook van die strips dat zijn van die plat gewalste brokken ;D daar doet hij het niet eens voor ;D
Gerookte kip is ook erg lekker kan jezelf ook soms een stukje nemen :P
Laatst gewijzigd door ~anna~ op di 20 apr 2004, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door risma
[quote="Yorick"]
Hey Sas,

Hier vind je ook recepten voor zelfgemaakte koekjes voor de hond, met lever en dergelijke! Anders kan je ook een kippestrot in stukjes snijden voor de training maar dat is wel vrij plakkerig voor de handen ;D

Ik gebruik gekookte kip, stukjes gedroogde lever en als de uitvoering perfect moet zijn sardines in stukjes maar dan heb ik wel een handschoentje aan :P
[/quote]

Hoi Ann,

Thanx..voor de tip.
oei wat moet ik nog veel lezen :-[ en leren.
Sardientjes....op waterbasis of zijn het die visjes op olie? ;D ;D dat zal een glibber toestand geven.

groetjes Sas
Door risma
[quote="balupa"]
En dat geval kan je lamshart ook rauw geven ;D
Wat ik weleens heb gegeven dat was kalkoen rolade uit de oven zelf gemaakt :P hij is nog nooit zo snel door de paaltjes gegaan ;D
Mensen geven vaak ook van die strips dat zijn van die plat gewalste brokken ;D daar doet hij het niet eens voor ;D
Gerookte kip is ook erg lekker kan jezelf ook soms een stukje nemen :P
[/quote]

Hoi balupa,

Hoe is het met je hond nu...gaat het goed?
kalkoenrollade en gekookt hart en kip...ook die sardientjes zie ik wel zitten.
Weet niet of ik rauw zelf wel zo lekker vind...moet nog tandjes kijken en duimen likken ;D ;D

O ja die platte strips...ging ze ook van de ......

Groetjes Sas
Door ~anna~
Hoi Sas,
Nou ik geef geen sardientjes in ieder geval niet het trainingsveld ;D maar gerookte kip kan je ook op brood eten met rauwkost ertussen :P
Maar meneer hier krijgt verlopig niks van al dat lekkers.
Eergisteren had hij voor het eerst een drol maar dun en lang een rare drol ???
En gisteren was het weer wat zachter en vanochtend ook nog niet helemaal goed.
Dus gaan we in het weekend maar niet naar de wedstrijd er is verder niks aan hem te merken maar toch.
Stukjes pannekoek vind ik ook wel geschikt hele kleine stukjes daar is ie gek op :P
Het valt soms niet mee om het juiste snoepje te vinden wat een hond graag lust en ook goed verdraagt.
Door Marion
Ik gebruikte op de puppycursus ook altijd van die gerookte kipreepjes van de AH.
NU bak ik zelf koekjes en breek die in kleine stukjes ;)
Door ~anna~
Een schapenvet bonbon?
Dat geeft energie heb ik wel geprobeert in de pauze maar dat braakt hij na afloop eruit.
Bij mijn hond moet het zacht zijn anders maakt hij een rare rochel.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op di 20 apr 2004, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
[quote="balupa"]
Een schapenvet bonbon?
Dat geeft energie heb ik wel geprobeert in de pauze maar dat braakt hij na afloop eruit.
Bij mijn hond moet het zacht zijn anders maakt hij een rare rochel.
[/quote]

Nee gewoon een stukje rauw schapenvet. Dat is zacht, haal ik bij het slachthuis. ;D
Door risma
[quote="balupa"]

Hoi Sas,
Nou ik geef geen sardientjes in ieder geval niet het trainingsveld ;D maar gerookte kip kan je ook op brood eten met rauwkost ertussen :P
Dus gaan we in het weekend maar niet naar de wedstrijd er is verder niks aan hem te merken maar toch.
Stukjes pannekoek vind ik ook wel geschikt hele kleine stukjes daar is ie gek op :P
Het valt soms niet mee om het juiste snoepje te vinden wat een hond graag lust en ook goed verdraagt.
[/quote]

Hoi balupa,

Oooo moet een brilletje: GEROOKT..met de nadruk op RRRR ;D
Hoop dat het morgen beter gaat met je mannetje.Jammer van de wedstrijd, hebben jullie toch hard voor gewerkt.
Maar ik geef je wel gelijk.,rustig aan maar met hem.
Geef hem maar een flinke knuffel.

Groetjes
Door ~anna~
[quote="risma"]
[quote="balupa"]

Hoi Sas,
[/quote]

Hoi balupa,

Oooo moet een brilletje: GEROOKT..met de nadruk op RRRR ;D
Hoop dat het morgen beter gaat met je mannetje.Jammer van de wedstrijd, hebben jullie toch hard voor gewerkt.
Maar ik geef je wel gelijk.,rustig aan maar met hem.
Geef hem maar een flinke knuffel.

Groetjes

[/quote]Bedankt!
Hij krijgt nu weer zijn kvv verdeeld over kleine porties het is wel heel vervelend voor hem.
Want al die tijd had hij normale eetlust liep dus constant mee na de keuken hij probeerde ook steeds wat te jatten wat hij anders nooit doet.
Door Nelly
Wat te zeggen van stukjes gedroogde pens (pensstaafjes doorgeknipt) en/of gedroogde visjes? Die laatsten zijn eigenlijk voor katten bestemd, maar die 2 witten van mij doen er een moord voor ;D
Door risma
Hoi Nelly,

Pens staafjes heb ik wel gebruikt...maar daar keeg ze ook de jeweet wel van......
Heb nu gekookte runderlever en gerookte kipfillet voor zondag...
Hmmm denk dat ik maar een plakje pik voot op brood ;D ;D

Groetjes Sas
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door