maar nu ben ik er nog steeds niet uit
want geef hem alleen tot nu toe kippenvleugelstjes en biefstuk
en wat voor delen van lams of kalfs mag ik em geven om te laten wennen
ik zou het voorlopig ook bij 1 kippenvleugeltje per keer laten en inplaats van biefstuk kan je ook bijv. een riblapje of sucadelapje geven, daar zit wat meer vet aan, maar geef ook daarvan niet teveel, gewoon een klein lapje of een halve lap als het een grote is.
Van lam kan je bijv. een lamsribbetje geven, ik koop dat altijd bij de islamitische slager waar ze als lams spareribjes verkocht worden.
Van kalf kan je ook bij de islamiet ribben met vlees eraan kopen, maar die zijn erg groot :odus ik zou het even bij de lamsribbetjes houden en dan ook 1 per keer.
Verder zou je in principe al het "vlees" (dus niet alle botten) wat afkomsig is van lam, kalf, rund, schaap, konijn, kip, paard en gevogelte kunnen geven, maar geen varkensvlees i.v.m. de ziekte van Aujeski.
Voor honden is vlees met "vet" eraan juist goed en dat is meestal ook nog een stuk goedkoper.
Er is overigens niks mis mee om even alleen Duck te voeren, evt. met af en toe iets nieuws tussendoor als extra uit te proberen.
En van roodvlees worden honden echt "niet" agressief, laat die mensen maar lullen
Succes