Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

[quote="Lizzy"]
Wat een lekker schatje!!!

Maar goed, ik begrijp dus dat hij een tikkie te slank is? Heb je hem nog maar pas overgezet op versvlees?

[/quote]

Ja joh, ik ben pas vrijdagmiddag begonnen, maar omdat hij al een paar dagen ervoor niet meer van zijn brokken wou eten was hij al vermagerd!
Ik geef hem wel 4 burgers per dag en ik kijk het nog even aan!!
[quote="voetje75"]
[quote="Lizzy"]
Wat een lekker schatje!!!

Maar goed, ik begrijp dus dat hij een tikkie te slank is? Heb je hem nog maar pas overgezet op versvlees?

[/quote]

Ja joh, ik ben pas vrijdagmiddag begonnen, maar omdat hij al een paar dagen ervoor niet meer van zijn brokken wou eten was hij al vermagerd!
Ik geef hem wel 4 burgers per dag en ik kijk het nog even aan!!
[/quote]

Het heeft ook even z'n tijd nodig eer je resultaat ziet en de onwikkeling van de spieren moeten nog komen.
Ga maar zo door en wacht maar eens af hoe goed hij er uit gaat zien ;)
Ohhh, OK. Hij was dus al ietsje dunner. Nou, ik zou hem inderdaad gewoon even 4 schijven gaan geven en verder geen rijst enzo. Je kunt de Energique nu trouwens ook zonder gekookt water gaan geven hoor. En, als hij dan aankomt en je vindt hem iets te dik worden, dan gewoon weer minder gaan geven. Nogmaals, voeren met de ogen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door