Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K@rin
#559170
[quote="Esther1963"]
Ik betaal voor de natuur per kilo nu al € 3.15 en voor lam/rijst € 3.75. Als ik meer als 30 kilo zou nemen zou me dat maar 5 eurocent schelen.Esther en d'r beestenboel
[/quote]

met een "probleem"- hondje zou ik zeker niet gaan uitproberen.
Wanneer ze het nu goed doet, zou ik voorlopig niets veranderen.

de adviesprijs voor 31-70 kg Natuur is € 2,65,
0,30 minder dan de normale kg-prijs ........
Door amiwoods
#559176
[quote="nelb"]
Ook nog een bakker :D

Ik woon dus in een klein durrepie waar nog wel van alles is, maar best wel duur. Ook de huizen.

Wel nog rust en ruimte!

In de wat verdere omgeving is er wel van alles. Carnibest haal ik in de wat "wijdere" omgeving. Maar heb geen zin om voor alles de auto in te stappen. Benzine is tegenwoordig ook niet zo goedkoop!

Nel


[/quote]


mijn durpke kent wel getelt 200 inwoners, winkels zijn er al helemaal niet, ik ben het gewent om ervoor te moeten rijden, ik heb zo mijn adresjes en daar ga ik 1x per maand shoppen. daar heb ik 4 vriezers voor. als ik Bibi ga halen rijdt je door een omgeving vol islamieten keus genoeg dus.
hoe groter ik inkoop hoe goedkoper het wordt.
via Frans zijn horeca connexies kunnen we nog al eens een voordeeltje halen ;)
ik heb uitgerekend als mijn honden alleen Barf krijgen dan eten ze samen(14 stuks) voor 3 euro per dag. als ze een wat luxer visje krijgen scheelt een paar duppies.
op dit moment krijgen ze nog maar 1x per week bibi dat is 3 rollen.
lang leve B & B ;D
Door Esther1963
#559189
[quote="Karin & Pyrs"]
met een "probleem"- hondje zou ik zeker niet gaan uitproberen.
Wanneer ze het nu goed doet, zou ik voorlopig niets veranderen.

de adviesprijs voor 31-70 kg Natuur is € 2,65,
0,30 minder dan de normale kg-prijs ........

[/quote]

Jij begrijpt het Karin, Dezhra is trouwens helemaal geen discussiepunt, die blijft op vers vleesvoer ;D Maar Wout wil om de kosten te drukken die andere drie op 3 dagen brokken doen en 4 dagen op vers (CB). Maar wat ik nu niet snap ik is die adviesprijs, kan het verkooppunt er zoveel opgooien dan? Ik kan natuurlijk altijd eens elders kijken (volgens mij in de Zuidoostbeemster) of het goedkoper is.

Esther en d'r beestenboel
Gebruikersavatar
Door Angelique
#559245
[quote="Esther1963"]
Jij begrijpt het Karin, Dezhra is trouwens helemaal geen discussiepunt, die blijft op vers vleesvoer ;D Maar Wout wil om de kosten te drukken die andere drie op 3 dagen brokken doen en 4 dagen op vers (CB). Maar wat ik nu niet snap ik is die adviesprijs, kan het verkooppunt er zoveel opgooien dan? Ik kan natuurlijk altijd eens elders kijken (volgens mij in de Zuidoostbeemster) of het goedkoper is.

Esther en d'r beestenboel
[/quote]

Een pak Douwe Egberts kost toch ook niet bij iedere supermarkt hetzelfde ??? Vrije markt heet dat, vaste prijsafspraken zijn wettelijk verboden. Dus heeft iedere ondernemer het recht zijn eigen verkoopprijzen vast te stellen en heb jij het recht om naar de goedkoopste te lopen.
Door tieneke
#559256
[quote="Esther1963"]
Jij begrijpt het Karin, Dezhra is trouwens helemaal geen discussiepunt, die blijft op vers vleesvoer ;D Maar Wout wil om de kosten te drukken die andere drie op 3 dagen brokken doen en 4 dagen op vers (CB).
[/quote]
Ik zou nog liever smuldier geven of weet ik wat anders dan terug op die gore brokken ;)
Door Sella
#559343
Ik betaal dus tot 1 juli als ik 100 kg neem 2.40 per kg. Dan wordt het netjes thuisbezorgd ook nog eens :P
Ik heb al een bestelling voor 25 juni staan voor 100 kg.
Als er nog iemand wat wil dan kan dat alleen wel dezelfde dag ophalen want dan zit mijn vriezer tot zijn nek aan toe vol.
Aangezien ik dus al 100 kg bestel kan het voor mensen die maar 10 kg nodig hebben omdat ze kleine woefs hebben of de pech van een te kleine vriesruimte de moeite zijn om met mij mee te doen.
Ik woon in de regio 1561 dus geef maar een gil.
Door tieneke
#559395
[quote="Sella"]
Ik betaal dus tot 1 juli als ik 100 kg neem 2.40 per kg. Dan wordt het netjes thuisbezorgd ook nog eens :P
Ik heb al een bestelling voor 25 juni staan voor 100 kg.
Als er nog iemand wat wil dan kan dat alleen wel dezelfde dag ophalen want dan zit mijn vriezer tot zijn nek aan toe vol.
Aangezien ik dus al 100 kg bestel kan het voor mensen die maar 10 kg nodig hebben omdat ze kleine woefs hebben of de pech van een te kleine vriesruimte de moeite zijn om met mij mee te doen.
Ik woon in de regio 1561 dus geef maar een gil.
[/quote]
Wat een aanbod :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Door Sella
#559496
[quote="Lupa"]
hier 2,30 :P
betekend dus dat je voor je bezorging betaald
en dat is 4 euro
[/quote]
In de winkel zou ik ook 2,40 betalen dus de bezorging is gratis.
Aan brandstof ben ik 9 euro kwijt als ik het ga halen bij de fabriek.
Dus de bezorging is wel gratis omdat mijn verkooppunt de chauffeur 8 km laat doorrijden ;D
Door Sella
#559497
[quote="tieneke"]
Wat een aanbod :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
[/quote]
Ja ik ben toch ook blij als iemand wat voor mij meeneemt bij het islam center ofzo?
En ik denk dan help ik een ander en dat vindt ik altijd prettig.(krijg je als verzorgende in de wao he? ::) )
Door Sella
#559574
[quote="Lupa"]
ok
in de winkel is het 2,40
maar de pris is normaal boven de 100 kl 2,30
jou verkoper vraagt 2,40 ophaelen of bezorgen
dus als ik het zou ophalen betaal ik ook aan mij aan jou bezorgen want het ergens anders is het namelijk 2,40
dat geeft niet het is logisch maar je betaald voor de bezorging
[/quote]
Ik heb ook al van mensen gehoord die of ze nu 1 kg of 150 kg nemen bij een verkooppunt betalen ze altijd 2.95.
Dan is voor mij het ook snel klaar. Dan ga ik wel naar de fabriek bel wel goed maar niet gek! Mijn verkooppunt schijnt een van de goedkooptste te zijn in de regio.
Door K@rin
#559576
[quote="Lupa"]
dat geeft niet het is logisch maar je betaald voor de bezorging
[/quote]

Ik denk het niet ..........
Je betaalt bij dat verkooppunt gewoon 0,10 cent meer dan bij sommige andere verkooppunten of je het nu zelf haalt of niet.
Netzo als dat er winkels zijn, die 3,50 per kg vragen wanneer je het daar gaat kopen............
Door tieneke
#559582
[quote="Sella"]
Ik heb ook al van mensen gehoord die of ze nu 1 kg of 150 kg nemen bij een verkooppunt betalen ze altijd 2.95.
Dan is voor mij het ook snel klaar. Dan ga ik wel naar de fabriek bel wel goed maar niet gek! Mijn verkooppunt schijnt een van de goedkooptste te zijn in de regio.
[/quote]
Toen wij nog verkooppunt waren in Nederland was het 2,30 voor 100 kilo- 2,65 vanaf 30 kilo etc....
En je wordt er echt niet rijk van....dus kan me voorstellen dat bij sommige verkooppunten die er echt ver voor moeten rijden de prijzen hoger liggen,maar om nu vlak in de buurt van de fabriek de hoogste prijzen te hanteren ::) ::)
Door Laura2004
#559641
Als ik dus carnibest zou geven aan mijn honden dan zou ik 130 euro per maand kwijt zijn :o :o Dat is echt onbetaalbaar. Ik vind het wel reteduur zeg!!
Door boskat
#559642
ik reken gewoon de adviesverkoopprijzen ,die er voor staan
Verrijd wel voor zo`n 45 euro aan benzinekosten ,als we gaan halen,we wonen op dik 1,5 uur van de fabriek af.
Heb iemand op een halfuurtje afstand die per 2 maand ongeveer 10 rollen a 250 gram kattenvlees besteld,ja die betaald 5 euro bezorgkostern .
Ze krijgen in oktober een pup ,die ze dan ook op carnibest zetten,dan is het te doen,anders ging ik geen vlees bezorgen ,ik verdien hier niks aan ,voorlopig.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door