Even een update:
We zijn gisteren bij de DA geweest en hebben Ian daar gewogen. Hij is nu ongeveer 5,2 kilo. Gaat de goede kant op.
Volgens de DA mag er nog wel een halve kilo (of iets meer bij).
Tot nu toe eet hij met smaak zijn KVV. Snacken wordt minder, maar dat komt ook omdat we hem met snoepjes belonen/afleiden.
Helaas had hij vandaag eerst een kikker (tussen de planten) en later een pad (midden op het terras) te pakken in onze achtertuin. Ik heb hem daarom omgedoopt naar Jacques Rousseau Terrier
. Maar, ondanks onmiddellijk schuim in zijn bek, leek hij niet onder de indruk. Rustig snuffelen in de achtertuin is dus voorlopig verleden tijd.
smulpaap schreef:
En wat het plukken betreft . Veel trimsalon hebben liever niet dat je er bij blijft . Maar als jij denkt dat het voor de eerste keer beter is heeft men daar denk ik ook wel begrip voor hoor .
Ik heb de indruk dat dat nu met C ook nog eens extra lastig is, maar kan me vergissen. Gisteren bij de da was hij overigens heel meegaand en onderging vrij gelaten het onderzoek. Dus mogelijk dat trimmen ook zou kunnen (maar wel met mij erbij...)
Er bestaan trouwens ook mobiele trimsalons . Die komen aan huis
Hier in de omgeving kan ik helaas niemand vinden.