En als ik het goed heb ( zelf ben ik belg) heb je heel wat mogelijkheden in je buurt.
Eens rondkijken in de vraag en aanbod zou ik zeggen. Dan gaat pas een wereld voor je open.

Barfers geven zelden erg veel geld uit aan vlees. Niet alleen omdat het hondenvoer is, maar ook omdat je zo ervanuit kan gaan dat het vlees over is. Voor de prijs die wij ervoor geven kunnen ze nl geen dier opkweken, slachten, verkopen en er ook nog iets aan verdienen. Beetje zekerheid inbouwen dat we geen extra slachtingen op ons geweten hebben. Al weet je dat nooit 100% zeker uiteraard...
Je kan zo nog steeds erg mooi vlees vinden hoor. Spijtig genoeg eigenlijk, want er is dus vrij veel overschot.
Vaak is het wel wat vetter maar een hond mag wel wat vet eten en anders snijdt je de grote brokken weg. Het is wel niet de bedoeling dat het echt heel vet is, dan is de kwaliteit van het vlees onvoldoende.
Kopvlees is vaak geen goede kwaliteit das wel goed om vb te drogen voor snacks. En blijf weg van gemalen vlees want je weet nooit wat er dan in zit.