Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BAC
[quote="keetje"]
Volgens mij ben jij een fan van Degomeat,..
Is niets mis mee maar dat is nog geen reden om verder alles af te kraken. ::)
[/quote]

Dus dat er met eigen ogen gezien is dat er rommel in wordt verwerkt en hoe het verwerkt wordt is geen enkel probleem?
Door K&D
[quote="choopy"]

Ik ontdooi nog steeds wel buiten de koelkast, maar snij de worst eerst over de hele lengte in.
[/quote]

jep, ik prik er ook wat gaatjes in voor ontdooiing. Anders lopen de muren enig risico.
Door keetje
[quote="Senta"]
Dus dat er met eigen ogen gezien is dat er rommel in wordt verwerkt en hoe het verwerkt wordt is geen enkel probleem?
[/quote]

Dat zeg ik niet.
Door kaszi
Hier al meer dan een jaar tinlo en nog nooit opgeblazen rollen gehad.  Inderdaad ervoor naturis en die stonden soms ook op ontploffen.
Door de redder
Voor de mens in nederland is al vers geen vers. Hooguit je sinaasappel...
Je vis en je vlees komen uit grote vrieshuizen....en die liggen daar maanden worden bij de verkoper "ontdooit"
en jij gooit het thuis weer in de vriezer....

Maar dit verhaal is voor mij nieuw. Nog nooit aan de hand gehad. Hier wordt, haaksbarf, smuldier,carnibest en bibi gekocht.
En ik ontdooi het om zo`n worst in lauw water te zetten.
Door BAC
[quote="de redder"]
Voor de mens in nederland is al vers geen vers. Hooguit je sinaasappel...
Je vis en je vlees komen uit grote vrieshuizen....en die liggen daar maanden worden bij de verkoper "ontdooit"
en jij gooit het thuis weer in de vriezer....

[/quote]

Ik heb jaren in een slagerij gewerkt plus een vleesverwerkend bedrijf, maar wat jij nu verteld is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Wel kan het al een keer ingevroren zijn geweest, verwerkt en weer ingevroren.

Vlees komt vers binnen, voorzien van stempels afkomst en slacht, en is tot het laatste proces traceerdbaar. Dit kan jij als concument ook gewoon opvragen, niets geen geheim aan en daar gaan echt geen weken aan opslag aan vooraf.
Vis kan niet eens, dat zal volgens jou verhaal al bedorven moeten zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door