[quote="SabenJin"]
Na mijn laatste berichtje in deze topic ben ik weggegaan. Ik had jullie antwoorden dus nog niet gelezen, maar er ligt inmiddels 3 kilo Energique in de vriezer hoor

Goed voor een week. Die andere drie soorten kende ze niet, misschien haar man wel, die weet meestal wat meer, maar ze hadden alleen Energique. Dus ik heb het maar meegenomen.... Het zijn driehoekige schijven.
Zal ik eerst maar gewoon 400 gram aanhouden net als met smuldier?
Jin krijgt voor het slapen gaan, na de laatste wandelronde altijd nog een plak bruin brood.
Persoonlijk vind ik smuldier echt naar riool ofzo stinken. die schijven net als rodi ruiken veel minder.
[/quote]
Bij Energique geldt dat je 1 schijfje op de 5 kilo geeft. Dat zou voor jouw hond op rond de 6 schijfjes komen en da's (volgens mij dan) 600 gram. Ik zou zelf even met 5 schijfjes beginnen om te kijken hoe dat gaat. Als ze daar te dik van wordt, direct terug naar 4. Als ze te mager wordt, direct naar 6.
Zelf zou ik niet gauw bruin brood aan mijn honden geven. Ja, een keertje is niet zo erg, maar ik vind elke dag bruin brood niet zo.... het bevat granen en graan past eigenlijk niet zo goed in het dieet van de hond. Mag ik vragen waarom je nog wat te eten geeft? Wordt ze anders misselijk misschien? Je zou ook een gedroogd pens staafje of een stuk wortel of komkommer kunnen geven. Of een bakje yoghurt.