[quote="pearlsofpassion"]
Het lijkt me ook gewoon gemalen barf ipv Kvv.
Alleen vrees ik dat vele mensen dit wel als compleet beschouwen en dit enkel geven. Dat gaat wel tekorten geven want dan is het als barfen met enkel rund... :-X
De prijzen zijn dan nog niet eens zo speciaal, want vergelijkbaar met de ongemalen barfproducten die erin zitten.
Van op afstand kan je de kwaliteit niet beoordelen natuurlijk, maar zelfs als we ervanuit gaan dat die goed is, is 1 diersoort te eenzijdig. Dat zijn de basisprincipes van barf.
Dat de hond opknapt als ze van brok hierop overschakelt, is geen wonder. Dat zou je bij elk vers voer hebben. Maar dan nog kan je op termijn tekorten krijgen... Ik zou toch aanraden even in de lezen en niet blind op de fabricant te vertrouwen...

[/quote]
Dat gevoel had ik zelf ook al, al staat er NIET bij dat het compleet is. Veel "leken" zullen dit wel zo opvatten ben ik bang.
Het is een leuk product ter afwisseling als je KVV voert, maar dus niet een complete versie.
Verders ben ik alleen eventueel geïnterresseerd in hun snacks. Maar das puur zakelijk en niet voor TS van toepassing.