Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Waar barfen jullie honden/katten

In de kamer.
10
6%
In de keuken.
37
24%
Buiten.
60
39%
Op een kleed.
14
9%
In de mand/bench.
10
6%
Anders.
23
15%
Door Nitus
Wij hebben nog kennels die we verder niet meer gebruiken behalve dan nu om botten te kauwen, penslappen naar binnen te werken, vis te eten nou ja alles wat ook maar enigszins een beetje een smeerboel zou kunnen worden wordt in de kennel gegeven, als het regent in de binnenkennel en bij droog weer in de buitenkennel of heel soms op het gras.
Carnibest uit de bak wordt in de keuken gegeven, en de kong meestal ook in de kennel, maar ook weleens in huis, want Gitte blijft altijd keurig netjes met haar kong op haar kleedje.
In het begin bleef ik er wel bij als ze botten aten, maar dat gaat nu zo goed dat ik rustig naar binnen ga, Gitte komt zich wel melden als ze klaar is met eten. ;)
Door Jacqueline74
Cujo krijgt alles in zijn bak in de keuken, zijn kong krijgt hij gewoon in de keuken en die gaat dan de hele keuken/kamer door en zijn bot die pak hij op en gaat dan lekker liggen in de keuken/kamer/bank (oeps dat hoort eigenlijk niet :o).

Jacqueline
Door laura
Tosca was altijd al gewend om met botten of lekkere snoepjes eerst naar de mand te lopen voordat ze het opeet. Nu ze vers krijgt krijg ik het er niet uit.

Ze staat dan met de kong of een bot in de bek te wachten voor de keukendeur, maar opeten in de keuken homaar! Ach, alles kan in de was!

Gewoon eten krijgt ze uit haar voerbak in de keuken

En pens wordt hier ook op het balkon gegeven 8)
Laatst gewijzigd door laura op wo 10 nov 2004, 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yalla
[quote="Lizzy"].... ze willen persee de eieren op een harde vloer laten stuiteren en dan leegslurpen....
[/quote]

;D Grappig, dat doet Rover ook altijd. Ik geef het ei in zijn bak, hij haalt het eruit en laat het op de grond vallen ;)
Door Lizzy
[quote="Sander"]
Buiten in de tuin, behalve dingen die ze direkt uit hun bak kunnen eten, zoals etensresten.
Botten binnen geven lijkt me erg smerig.
[/quote]

Hoezo smerig?
Door Angelique
Wanneer ze botten en/of penslappen eten gaat de huiskamerdeur dicht en mogen ze dat buiten, in de keuken en in de hal opeten.
Als ik ze binnen laat zijn er een paar bij die gerust met bot of lap op de bank gaan liggen knagen en dat vind ik wat minder geslaagd. Ook krijg je er een ontzettend smerig vloerkleed van, dus dat doen we maar niet. :D
Eten wat ze zo weg kunnen werken krijgen ze gewoon in hun bak en worden verspreid door het huis.
Door Binno
Hier snoepten ze vroeger ook gewoon in hun mand op het kussen, maar nu er echte botten, ribbetjes of stukken kip gegeven worden leg ik toch maar eerst een dekentje over het kussen. Dat is iets gemakkelijker om te wassen. ;) De eerste dagen wilden ze wel ergens anders gaan liggen om te peuzelen, maar dat heb ik ze vlug weer kunnen afleren (we hebben vasttapijt!) ;)
Ik blijf altijd wel thuis als ik botten e.d. geef, ik zou niet echt gerust zijn als ik dat niet deed. :-\
Vis geef ik altijd in de keuken. Duck in hun etensbak in de keuken. En met een eitje moet ik Binno goed in de gaten houden, want anders rent ze ermee door het huis om het ergens kapot te laten vallen!!! ;D ::)
Door casangio
[quote="Sander"]
Buiten in de tuin, behalve dingen die ze direkt uit hun bak kunnen eten, zoals etensresten.
[/quote]

Smerig, nou nee hoor, hier eten ze in hun bia bed, het kleedje wordt er uit gehaald en het bia bed is van kunststof, dus gemakkelijk schoon te maken na de maaltijd. Alleen de pens die snijden we in stukken en eten ze uit hun bak omdat ik dat te erg vind stinken. ;) ;) ;) ;)
Door tieneke
De Cb eten ze binnen in de keuken.
Met botten gaat Tinus naar buiten en Tara eet haar maaltijd in de keuken op.
Met Tinus in de buurt krijgt ze amper de gelegenheid om rustig te knagen.
Tinus rost alles in no-time naar binnen,erbij blijven doe ik niet echt meer ze kauwen en kraken alles vakkundig voor het doorgeslikt wordt. :P
Door Sander
[quote="Lizzy"]
[quote="Sander"]
[/quote]

Hoezo smerig?
[/quote]

Ik ben gewoon niet zo dol op bloed, stukjes vlees en botresten op m'n vloer. Je kunt er natuurlijk wel iets onder leggen, maar dan moet je dat weer iedere keer wassen. Mij niet gezien.
Door Lizzy
[quote="Sander"]
[quote="Lizzy"]
[quote="Sander"]
[/quote]

Hoezo smerig?
[/quote]

Ik ben gewoon niet zo dol op bloed, stukjes vlees en botresten op m'n vloer. Je kunt er natuurlijk wel iets onder leggen, maar dan moet je dat weer iedere keer wassen. Mij niet gezien.
[/quote]

Ik heb juist problemen met buiten eten geven... Hoe doe je dat dan met de restjes die ze in de tuin laten liggen? Hier komen er zo snel vliegen op af..... :-\
Door Peet
Bij mij gaan ze met pens en botten naar buiten (CB/Bibi in de keuken).......maar er zijn nooit restjes over hoor... ;D ;D...dus ook geen vliegen.... ;D...zelf de grasmat wordt zeeeeer secuur tot-op-de-laatste-microbe-vlees afgelikt! :P ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door