Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door geer
#198967
De poep is hier meestal een beetje grijzig, soms donkerbruin, soms krijtkleur (na bot) en soms van hout (na een takje) ;D En hij stinkt niet! Ideaal bij het zindelijk maken van een pup! :D ;D
Door jack
#198972
We hebben sinds 2 dagen een nieuwe hond erbij. Deze poept bijna geel. Ze kreeg brokken van de Aldi en de LIdl. We geven haar nu eerst andere brokken en schakelen langzaam over op vers. We gaan morgen beginnen met verse pens en zullen eerst eens kijken hoe ze daar op reageert.
Jack
Door Lupa
#198975
waarom schakelen op andere brokken en niet op vlees?
waarom de hond 2x laten overschakelen?
Door Truus
#198979
[quote="jack"]
We hebben sinds 2 dagen een nieuwe hond erbij. Deze poept bijna geel. Ze kreeg brokken van de Aldi en de LIdl. We geven haar nu eerst andere brokken en schakelen langzaam over op vers. We gaan morgen beginnen met verse pens en zullen eerst eens kijken hoe ze daar op reageert.
Jack
[/quote]
In één keer keer over zetten op Kompleet versvlees !
Dat kan heel goed en zonder problemen hoor.
Door jack
#198984
Ik weet wel dat dat in één keer kan,maar....
De hond heeft het niet erg makkelijk hier. Teveel vreemde honden wat ze niet gewend was. Laat haar eerst maar even wennen hier en we schakelen langzaam over op vers
Door Lupa
#198987
[quote="jack"]
Ik weet wel dat dat in één keer kan,maar....
De hond heeft het niet erg makkelijk hier. Teveel vreemde honden wat ze niet gewend was. Laat haar eerst maar even wennen hier en we schakelen langzaam over op vers
[/quote]
ik denk juist dat door het versvoer ze zich sneller thuis gaat voelen.
Door Truus
#198994
[quote="jack"]
Deze hond niet, denk ik.
[/quote]
Ik denk het wel alleen zou ik het eerst verwarmen met een beetje warm water.
Door Lupa
#198998
[quote="jack"]
Deze hond niet, denk ik.
[/quote]
mischin vraag ik iest overbodig, maar waarom niet?
Door jack
#199002
Ik ga morgen eerst eens kijken hoe ze reageert op verse pens.
Het gaat hier in dit topic trouwens over de kleur van de ontlasting. Bij de vlees honden is die allemaal erg donker, behalve als ze veel bot hebben gehad. Dan is de kleur grijs.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door