Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#138889
[quote="Truus"]
Met een beetje huttenkase erdoor hebben ze vandaag weer heerlijk gegeten 8)
Goeie Tip 8) :D

Dat is trouwens lekker :P, dat kocht ik nooit maar nu wel :P :D
[/quote]
Tinus en Tara krijgen dit soms als toetje,ze vreten de bodem eruit :P
Door Elvira
#139229
Zingaro heeft de laatste dagen ook niet veel trek. Zal het warme weer wel zijn. vandaag heb ik maar wat minder gegeven, maar omdat ik hem 2x heb laten zwemmen vandaag, was hij wat fitter en had meer trek. Hij moet volgende week naar de clubmatch van de rasvereniging in België, dus hij mag niet te mager worden.
Door Helen
#139884
Ik geef Balou met dit weer ook heel laat te eten. Vlak voordat wij gaan slapen uurtje of 2300/2400. Zij heeft nooit problemen met eten, maar het lijkt me ook beter om eten te geven als het wat koeler is. Volgens mij vermeldt JdBL dit ook in haar boeken.
Door Truus
#139886
[quote="Helen"]
Ik geef Balou met dit weer ook heel laat te eten. Vlak voordat wij gaan slapen uurtje of 2300/2400. Zij heeft nooit problemen met eten, maar het lijkt me ook beter om eten te geven als het wat koeler is. Volgens mij vermeldt JdBL dit ook in haar boeken.
[/quote]
Zou dat dan ook beter zijn voor de hond?
Weet je ook de reden Helen?
Ze geeft het hier in ieder geval zelf al aan ;). Timo niet...die maakt het niet uit...eten is veel te belangrijk voor hem.
Gebruikersavatar
Door willemien
#145411
wat lijkt het mij heerlijk als je hond altijd zin heeft om te eten die van mij, ik krijg er soms wat van variatie genoeg hij krijgt carnibest,joghurt,lamsrib,pens,enz
maar hij heeft er gauw genoeg van verwend MORMEL
willemien
Door Lupa
#145674
kan het niet zijn dat ze genoeg van heeft/
lupa hoefde op een bepalde moment absoluut geen carni aktief meer, terwijl de natuur versie ging als ..... erin
Door diana
#146337
nou, ze waren hier door het warme weer wel super sloom ,
maar om nou hun c.b te laten staan ...ne hoor
ging er net zpo vlot in
eigenijk vinden ze ze allemaal even lekker .
alleen de kip plakt wat meer en daar zijn ze wat langer mee bezig om de laaste kruimels op te eten .
Door Nelly
#149888
[quote="Truus"]
Dit is de tweede dag dat Mila niks eet. Ze drinkt wel , hoe lang mag je dit aan zien?
Vanmorgen had ze weer over gegeven :-\
[/quote]Dat niet eten Truus, vind ik eigenlijk niet zo erg,maar in combi met overgeven. :-\ Ik zou toch ff naar de da gaan hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door