Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bobby
Tieneke misschien een beetje rare vraag hoor dus hij weet naderhand dat hij dat zelf in stukken moet maken.
Bob is er nogal eentje van hap slik weg zal ik maar zeggen ;D
Of ben ik nou een beetje een mut voor hem hahahahaha

Groetjes monique
Door Truus
[quote="Bobby"]
O wat goed zeg dus hij is het al kwijt!!!

[/quote]

Laat ik het zo zeggen ....er zit weer model in ;D.

Ik blijf hem minder geven omdat ik weet dat hij anders zo weer een tonnetje is ;).

Een probleem is dat de andere kleinere J.R. nu ook aan komt sinds ze versvlees eet, dus....zal hetzelfde recept wel worden ;D.
Een voordeel...over drie weken mogen ze weer 14dagen op Ameland achter de konijnen aan in de duinen... een goeie afvalvakantie ;)
Door Lupa
ik weet niet als je een tuin hebt/ maar ik spiker zo een lap pens aan de boom(speciale lat voor gemaakt) dan moeten ze trekken
de koekje zou ik gewoon maken, ipv gewonen belonings koeken, ze zijn gezonder en passen bij de dieet
Door Lizzy
Nou, misschien handig om eerst wat kleinere lapjes te snijden (grote stukken) en daarna in grotere lapjes te snijden om het vervolgens in 1 lap te geven. Net wat Tieneke zegt, even kijken wat hij er mee doet, hoe hij er mee om gaat en even laten wennen.

Die Brutus van mij presteert het om 1 lap van 500 gram in 1 keer naar binnen te laten glijden om 'm vervolgens weer uit te kotsen en weer in 1 keer op te vreten en weer uit te kotsen, net zo lang totdat hij 'm niet meer retourneert..... hij gebruikt zijn tanden en kiezen dus nauwelijks om de lap in stukjes te scheuren. Het heeft voor hem dus geen zin om de pens in 1 lap te geven.

De Pinkel en Whoofer van mij trekken er wel steeds stukjes af, van zo'n lap en dus is het voor hen wel goed als tandenborstel.
Door tieneke
[quote="Bobby"]
Tieneke misschien een beetje rare vraag hoor dus hij weet naderhand dat hij dat zelf in stukken moet maken.
Bob is er nogal eentje van hap slik weg zal ik maar zeggen ;D
Of ben ik nou een beetje een mut voor hem hahahahaha

Groetjes monique

[/quote]
Je kan natuurlijk voordoen hoe Bob hem netjes naar binnen moet werken ;) ;D ;D
Ja, schrokt hij dan nog alles naar binnen, dan geniet hij er(misschien) minder van...
Na een tijd wordt het schrokken hopelijk minder.
Ik zou mij er niet al te druk om maken,zijn maag is zeer zeker gevuld ;D ;D
Door Lupa
Lupa die zuigt gewoon zo een lap naar binnen, maar nu moet ze trekken ;D
Door tieneke
[quote="Lizzy"]

Die Brutus van mij presteert het om 1 lap van 500 gram in 1 keer naar binnen te laten glijden om 'm vervolgens weer uit te kotsen en weer in 1 keer op te vreten en weer uit te kotsen, net zo lang totdat hij 'm niet meer retourneert..... hij gebruikt zijn tanden en kiezen dus nauwelijks om de lap in stukjes te scheuren. Het heeft voor hem dus geen zin om de pens in 1 lap te geven.
[/quote]
Wat is dat voor hond! :o :o :o
Door tieneke
[quote="Lupa"]
[/quote]
Gemenerd! >:( ;D ;D
Door Bobby
;D ;D nou dat zal Bob leuk vinden tieneke als ik dat naar binnen ga zitten werken.
Zeker weten dat ik ook ga kotsen ;D ;D

Nou Lizzy weet niet hoe groot die lappen zijn maar tjee het is goed dat je dat zegt ik zou me rot schrikken ;D

En Lupa ik heb wel een tuin maar helaas geen boom in mijn tuin :-\
Maar dat geeft niet doen we het aan de schutting kan ook ;Dnadat we hem beter hebben vastgezet natuurlijk,vindt ik trouwens ook een goei tip!!

Mijn man lacht zich een ongeluk hier die hoort iedere keer: o dat is handig,tssss daar had ik niet aan gedacht ,getver de getver ;D ;D
Door Lizzy
[quote="tieneke"]
[quote="Lizzy"]

[/quote]
Wat is dat voor hond! :o :o :o
[/quote]

Een penskotser ;D
Door Lizzy
[quote="Bobby"]
;D ;D nou dat zal Bob leuk vinden tieneke als ik dat naar binnen ga zitten werken.

Nou Lizzy weet niet hoe groot die lappen zijn maar tjee het is goed dat je dat zegt ik zou me rot schrikken ;D

Maar dat geeft niet doen we het aan de schutting kan ook ;Dnadat we hem beter hebben vastgezet natuurlijk,vindt ik trouwens ook een goei tip!!

Mijn man lacht zich een ongeluk hier die hoort iedere keer: o dat is handig,tssss daar had ik niet aan gedacht ,getver de getver ;D ;D
[/quote]

Waarschuw je je buren even ;D?!
Door Bobby
[quote][/quote]

;D ;D ;D lachen met jullie hoor!!!
Door Bobby
[quote="Lizzy"]
[quote="Bobby"]

[/quote]

[/quote]

Ja die vinden het maar smerig maar wacht maar totdat hun 2 hondjes uit hun dak gaan als Bobby een lap pens krijgt ;D ;D
Door tieneke
[quote="Bobby"]
[quote="Lizzy"]
[quote="Bobby"]

[/quote]

[/quote]

Ja die vinden het maar smerig maar wacht maar totdat hun 2 hondjes uit hun dak gaan als Bobby een lap pens krijgt ;D ;D
[/quote]
Wacht maar tot ze jou met gevaarlijk en zeer scherp uitziend mes een lappie pens zien snijden ;)
Wedden dat ze meteen gaan verhuizen ;) ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door