Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marjoleine
#921489
[quote="Laura2004"]
Als jij weet van jouw hond dat het niet door jou in stand gehouden wordt en dat ze echt niets lust, dan hoef jij je toch ook niet aangesproken te voelen ;)

Het was ook absoluut niet bedoeld als aanval oid ;) [/quote]
Nee, dat is waar, sorry.

Het komt denk ik doordat ik al zo vaak commentaar heb gehad op hoe ik dit probleem met mijn teefje aan zou moeten pakken!
Terwijl ik als geen ander weet dat het echt niet aan mij ligt, maar aan het hondje.

Stabijs zijn normaal gesproken enorme vuilnisbakken, en wat ik met deze dame meemaak heb ik echt nog nooit gehad!
En nu heb ik verdorie ook nog zo'n wetterpup erbij, die toen ze gespeend werden al geen belangstelling voor eten had  :(
Gelukkig groeit ze nog steeds gewoon een kilo per week, en daarnet heeft ze hart van de katten gestolen, dus misschien groeit die er overheen :)

Ik pak het gewoon maar zo aan als ik altijd heb gedaan, laten we hopen dat het vanzelf overgaat ;)
Door Laura2004
#921495
[quote="Marjoleine"]
Nee, dat is waar, sorry.

Het komt denk ik doordat ik al zo vaak commentaar heb gehad op hoe ik dit probleem met mijn teefje aan zou moeten pakken!
Terwijl ik als geen ander weet dat het echt niet aan mij ligt, maar aan het hondje.

Stabijs zijn normaal gesproken enorme vuilnisbakken, en wat ik met deze dame meemaak heb ik echt nog nooit gehad!
En nu heb ik verdorie ook nog zo'n wetterpup erbij, die toen ze gespeend werden al geen belangstelling voor eten had  :(
Gelukkig groeit ze nog steeds gewoon een kilo per week, en daarnet heeft ze hart van de katten gestolen, dus misschien groeit die er overheen :)

Ik pak het gewoon maar zo aan als ik altijd heb gedaan, laten we hopen dat het vanzelf overgaat ;)
[/quote]
Ik snap het ;) Ik weet hoe vervelend het is als je honden mutsen en het lijkt me helemaal vervelend als je weet dat je alles hebt gedaan en ze eten nog niet.....

Succes ermee! ;)

Barfplaats wordt gesponsord door