Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Minna
#784288
De brokkendagen zou ik weg laten...wordt alleen maar moeilijk voor de honden, en kan darmproblemen geven. Waarom willen ze daar een brokkendag in dan?? :o
Door Henk en Donja
#784541
[quote="Vivian"]
Even doorgevraagd; het gaat gecombineerd worden met vleesbotten, groentes, de andere vleesmixen, ander orgaanvlees en brokkendagen.
[/quote]

Het lijkt me veel handiger en logischer om niet alles door elkaar te gaan doen. Ik snap dat die mensen niet in een keer over willen stappen, maar dan zou ik eerder een paar dagen CB geven en de rest van de week barfen, dan kunnen direct alle honden gelijk gevoerd worden en dat is ook heel handig lijkt me. Die herby mix kun je misschien gewoon als spiervlees geven en dan de rest natuurlijk volgens het barf schema doen.

Ik heb overigens van smuldier begrepen dat ze vanaf 10(dus 120 kilo) dozen ook bezorgen, misschien ook handig.

Met die Herby mix zou je misschien wel een heel vereenvoudigd barfmenu kunnen samenstellen, ik denk dat als je deze mensen wil helpen en ik ga er dan ook even vanuit dat ze zelf geen computer hebben om het zelf te doen, dan kun je misschien het beste een menu voor hun honden samenstellen en ook de levering van de spullen regelen. Je krijgt er vast hulp bij hier op BP.
Door tieneke
#784567
[quote="Vivian"]
Even doorgevraagd; het gaat gecombineerd worden met vleesbotten, groentes, de andere vleesmixen, ander orgaanvlees en brokkendagen.
[/quote]
Zonde van het goddelijke versvlees dat ze toch nog die bagger blijven geven  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door