Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Madera
#748178
volgens mij kun je best wel 's avonds Duck en 's morgens Rodi geven. Ik heb zelf een tijd lang 's morgens CB of Bibi gegeven, en dan 's avonds smuldier. Rodi geef ik niet want daar kan Luck dus niet tegen!
Door zurca
#748606
Volgens mij kan het wisselen van verschillende merken KVV geen kwaad. Maar als je een hond hebt die gevoellige darmen heeft, dan is veel afwisseling misschien niet handig?! (is maar een gedachtengang van mij hoor, heb er geen ervaring mee ;))

Overgens heb ik hier zowel hond als kat naar volle tevredenheid CB gegeven.
Het is gewoon uitproberen welk merk het beste bij je hond(en) past. ;)

(offtopic; hoe is het met je aanstaande pup? ;))
Door simplythedogs
#750044
Hallo nog eens,
even een update ivm de Rodi  ;)
Arran (de Sheltie) eet ondertussen opnieuw Rodi. Ik ben er niet echt enthousiast over maar tot ik de CB kan hebben (ja, ja... België is ontwikkelingsland wat KVV betreft  :() kan hij er wel ff tegen.
Ik schrijf alleen een vervolg omdat ik ook aan de andere eens een maaltijd Rodi gegeven heb en ik kan jullie verzekeren, dat dat totaal geen succes was  ??? Het scheelde niet veel of zij hadden de hele boel gewoon laten staan  :o
M.a.w. ik zal toch geen tweede vooraad Rodi inslaan.

Groetjes
Marion
Door zea
#750443
Eve eet alles door elkaar heen, maar de duck lust ze niet. Ik voer hoofdzakelijk carnibest en wat kleine barfdingetjes en heb de Rodi altijd in voorraad. Ik zie bij Eve niet zo heel erg veel verschil als ik toch een tijdje Rodi voer, maar haar ontlasting is net een tikkie beter als ik Carnibest geef. Het is denk ik ook een stukje gewenning.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door