Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Eeffie
:D Haha te vroeg gejuichd!

Vanmiddag kwam ik thuis en hij had wat gal gespuugd. Er zat niks in.
Een beetje schuimig water lag er op de grond.

Toen naar buiten en ja hoor diarree!! Niet schokkend hoor. Ik ben wel wat gewend van Terry, maar het was niet zo'n mooie keutel als vanmorgen.  :P

Gelukkig ben ik wat gewend met Terry zijn braken en diarree, dus we houden vol en geven het even de tijd. Hij wilde wel meteen weer eten vanavond en dat is toch zo fijn!! Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes Eef
Laatst gewijzigd door Eeffie op ma 29 jan 2007, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eeffie
Ja dat doe ik echt braaf en wacht tot het afgekoeld is.....

Oke misschien kan het aan het volgende liggen...
Wat doe ik met snacks/beloning???
Ik heb me net al suf zitten lezen op het forum en iedereen heeft zo'n andere mening dat ik het spoor alweer bijster ben.

Wat mag Terry nu hebben voor snack? (bv na de wandeling)
Ik heb al iets over kipfilet, gedroogde visjes en fruit gelezen en dat lust ie allemaal wel. Maar de hondenkoekjes uit de winkel kan ik dus beter niet geven???

Ik heb niet echt de tijd en ervarenheid om nu zelf van alles in elkaar te knutselen, maar hebben jullie tips voor mij hoe ik een simpele beloning kan geven zonder dat het de overgang naar KVV in de weg staat?

Mag hij dan nooit meer koekjes uit de winkel?
Wat is er slecht aan een kauwbot??

Oh oh ik heb nog een lange weg te gaan hahaha
Door amber9960
hoi
ik heb een jaar geleden hetzelfde gehad met mijn hond,hij heeft van puppie af aan nooit goed willen eten,moest ook elke keer iets door zijn brokken mengen en dan nog at hij met lange tanden tot hij op een moment gewoon weigerde om nog te eten,dagen aan een stuk door bleef hij honger lijden tot hij op den duur niet meer op zijn poten kon staan van zwakte.Geloof mij wanneer ik zeg dat er honden zijn die instinctief weten wat goed voor hun is en wat niet.Enfin ik ben toen meteen overgeschakeld naar KVV zonder te mengen,zonder langzaam aan te doen (dit had uiteindelijk toch geen zin want hij weigerde elke brok) dus direkt de grove middelen en van brok gewoon zonder overgang direkt naar KVV. In het begin een paar dagen last gehad van wat diarree,en toen kreeg ik hier de raad te overgieten met warm water en wat kippenekken erbij te doen.Dit heb ik gedaan en na een paar dagen was alles over en mijn kerel eet hier nu een combinatie van barf en KVV. Ik zou gewoon nog even doorzetten alle begin is moeilijk.
Veel succes
Laatst gewijzigd door amber9960 op wo 31 jan 2007, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eeffie
Ja ik denk ook dat het een kwestie van volhouden is.
Zijn lichaam is hier helemaal niet aan gewend en dat zal best tijd nodig hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door