Lizzy schreef: ↑zo 11 okt 2020, 11:54 Ja, dat kan. Ik zou ook over rund compleet nog even kokend water gooien. En dan 1/4 rund compleet en de rest van het voer dat je al gaf.Dankje wel Lizzy en Pluk
Helemaal goed!
Wacht even een dag of 2 af hoe dat gaat. Als dat goed gaat, de dag daarop van beide de helft. En dat weer een paar dagen aankijken.
Darf is biologisch volgens mij. En dat is prima. Je kunt dat prima gebruiken om af te wisselen. Net als Pluk zou ik "smaken" nemen waar niet teveel of geen rund in zit. Afwisseling van diersoorten is belangrijk.
Als het goed gaat ja. Helemaal er vanaf hoeft niet he. Mag wel maar hoeft niet.
Duke ken ik niet. Ik vind Prins ook niet geweldig. Er zit rijst in (heb ik liever niet), er zit zalmolie in (dat is gewoon bocht) en er zit zonnebloemolie in: ook ronduit ongezond. Bij mijn weten gooit DARF dat rommel niet in z'n voer dus daar zou mijn voorkeur naar uit gaan. Ik zou DARF wel graag weer afwisselen met andere merken. Want ik houd niet van wedden op 1 paard.
Maarrrrrrrr, je moet natuurlijk wel even kijken of jouw hond het er ook goed op doet he. Stel jouw hond doet het het beste op Farmfood: ja, kunnen wij dat wel een minder merk vinden maar aan het eind van de dag gaat het om jouw hond.
Hier kan ik dus echt wat mee

Ga zo meteen eens naar Petsplace Heerlen en bekijken wat ze hebben aan Darf
Kan geen kwaad om nu al wat in de diepvriezer te doen