Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door roger
<<Wat ben jij toch een smerig mannetje,hoewel ik geloof dat de meeste mannen zo zijn,dit had ook een bericht van Paul kunnen zijn. ;D ;D ;D
Ik hoop je nog eens in het echt te ontmoeten om me er van te vergewissen dat het alleen je geest is die verdorven is. ;D ;D ;D<<

Whahahaha,Margreet, ik weet zeker, wanneer de dag komt dat je me "life" zal ontmoeten, je gegarandeerd van gedacht zal veranderen en misschien wel een gehandtekende foto zal vragen. 8) 8) 8)

Tot dan.

Gr.
Roger.
Door moniek
[quote="Ordell"]
Overigens wel een goedkoop verpakkingsfoutje voor jou dan ;D
[/quote]

Haha Ordell, ik had eigenlijk toch liever gewoon de kruidenmix gehad dan dit diabetes-kattenvoer, maar goed, het wordt allemaal geregeld , een foutje kan ooit gemaakt worden toch.
Door ine
De kruidenmix zit ook in witte zakjes, Ordell, alleen het vlees zit in groene gelabelde zakken!

Margreet, die meneer achte de bar, bij camping Buitenlust, zou zo een broer van Roger kunnen zijn!! ;)
Door margreet
[quote="Ine"]
De kruidenmix zit ook in witte zakjes, Ordell, alleen het vlees zit in groene gelabelde zakken!

Margreet, die meneer achte de bar, bij camping Buitenlust, zou zo een broer van Roger kunnen zijn!! ;)
[/quote]

Nou Ine die zag er toch best wel aardig uit, maar ja de buitenkant zegt ook niet alles he ;D ;D ;D ;D ;D

Maar ik denk dat ik Roger nog wel een keertje zal ontmoeten,duuuuus tot die tijd hou ik me een beetje op de vlakte ;)
Door roger
<<Margreet, die meneer achte de bar, bij camping Buitenlust, zou zo een broer van Roger kunnen zijn!! ;)<<

Ine, wie of waar is "camping buitenlust"

Das toch niet toevallig de Nederlandse versie van Mooi en Meedogenloos zeker ?
Door sylvia
[quote="roger"]

<<Margreet, die meneer achte de bar, bij camping Buitenlust, zou zo een broer van Roger kunnen zijn!! ;)<<

[/quote]
Roger de Nederelandse versie van mooi en medogenloos is gewoon the bold and the beautifull ;D
Door margreet
[quote="roger"]

[/quote]

Heb jij het idee dat je op een filmster lijkt dan?
:D ::)
Door roger
<<heb jij het idee dat je op een filmster lijkt dan?
:D ::)<<

Neen Margreet, zeker niet , want dat zou pas erg zijn hé ;D ;D ;D

gr
roger
Door roger

Maar in die Amerikaanse soaps wonen ze ook altijd in schitterende villas in chique wijken met ronkende namen als bijvoorbeeld "Belle Aire".

Vermits Nederlanders altijd een beetje zuiniger en bescheidener zijn dan die Amerikanen had ik gedacht dat daar zulk een Nederlandse soapversie bijvoorbeeld "camping buitenlucht " zou kunnen noemen.

heb j'em :D :D :D :D

gr
roger
Laatst gewijzigd door roger op ma 01 dec 2003, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Luc
[quote="roger"]
Vermits Nederlanders altijd een beetje zuiniger en bescheidener zijn dan die Amerikanen
[/quote]

Zuiniger misschien wel, maar bescheidener?
:D

Luc
Door margreet
[quote="roger"]

Maar in die Amerikaanse soaps wonen ze ook altijd in schitterende villas in chique wijken met ronkende namen als bijvoorbeeld "Belle Aire".

Vermits Nederlanders altijd een beetje zuiniger en bescheidener zijn dan die Amerikanen had ik gedacht dat daar zulk een Nederlandse soapversie bijvoorbeeld "camping buitenlucht " zou kunnen noemen.

heb j'em :D :D :D :D

gr
roger

[/quote]

Ja Roger khepum ;D ;D ;D oftwel ik heb hem.Ik had echter verwacht dat jij de Camping al kende van een vorige wandeling ????????????

Gr Margreet
Door roger
<<Ja Roger khepum ;D ;D ;D oftwel ik heb hem.Ik had echter verwacht dat jij de Camping al kende van een vorige wandeling ????????????<<

Margreet, ik ken dat losloopgebied daar al bijna twee jaar.
We gingen daar vroeger altijd met grote groepen saarlozen naartoe, is prachtig wandelen daar , en we lopen er nu zelf ook nog geregeld, die kantine van de kamping ken ik heel goed, ook de cafe de steengroeve aan de andere kant van het wandelgebied ken ik , maar ik had er geen flauw benul van dat die camping bedoeld werd.

Gr.
Roger.
Door margreet
[quote="roger"]

<<Ja Roger khepum ;D ;D ;D oftwel ik heb hem.Ik had echter verwacht dat jij de Camping al kende van een vorige wandeling ????????????<<

Margreet, ik ken dat losloopgebied daar al bijna twee jaar.
We gingen daar vroeger altijd met grote groepen saarlozen naartoe, is prachtig wandelen daar , en we lopen er nu zelf ook nog geregeld, die kantine van de kamping ken ik heel goed, ook de cafe de steengroeve aan de andere kant van het wandelgebied ken ik , maar ik had er geen flauw benul van dat die camping bedoeld werd.

Gr.
Roger.
[/quote]

Dus je stond daar stiekum gisteren achter de bar en je hebt niets gezegd ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door