Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Femke
#26145
Afbeelding

Dit is een kong, voor degene die ze niet kennen. Stevig rubber, niet stuk te krijgen, en hol van binnen.
Door Ink
#26148
[quote="Femke"]Stevig rubber, niet stuk te krijgen, en hol van binnen.[/quote]

Stevig rubber en niet stuk te krijgen!
Whahahaha!!! Dat moet je dat stel malloten hier es komen vertellen!
Door Helen
#26149
Een keer per dag eten is hier mislukt, omdat Balou 's ochtends dan ontzettend nodig uitmoet en als ze een een beetje gestressde dag had ze het 's nachts niet op kon houden. Wij zijn dus weer terug naar twee keer per dag eten.
Trouwens, de kong wordt hier ook systematisch te lijf gegaan...Hij is al aardig wat kleiner dan toen we hem kochten...

groetjes Helen
Door Lizzy
#26152
[quote="Ink"]
[quote="Femke"]Stevig rubber, niet stuk te krijgen, en hol van binnen.[/quote]

Stevig rubber en niet stuk te krijgen!
Whahahaha!!! Dat moet je dat stel malloten hier es komen vertellen!
[/quote]Hebben ze 'm gesloopt? Hebbie wel een orginele kong? Mijn ervaring is dat de nepperts wel sloopbaar zijn.
Door Ink
#26154
[quote="Lizzy"]Hebben ze 'm gesloopt? Hebbie wel een orginele kong? Mijn ervaring is dat de nepperts wel sloopbaar zijn.[/quote]

Origineel mevrouw. Net zoals ander 'niet kapot te krijgen speciaal voor grote honden superkwaliteit' speelgoed. Slopertjes bennen 't. Maar goed, ik houd het in op hun zakgeld dus de kosten vallen per saldo mee.


Two weeks, two days, 17 hours, 37 minutes and 18 seconds. 1004 cigarettes not smoked, saving € 165,67. Life saved: 3 days, 11 hours, 40 minutes.
Door jeanne
#26155
[quote="Femke"]
Afbeelding

Dit is een kong, voor degene die ze niet kennen. Stevig rubber, niet stuk te krijgen, en hol van binnen.
[/quote]
Hoe krijg je hier in godsnaam vlees of ander eetbaar spul in? Zit er ergens een deurtje ofzo? :o
Door Lizzy
#26156
[quote="Ink"]
[quote="Lizzy"]Hebben ze 'm gesloopt? Hebbie wel een orginele kong? Mijn ervaring is dat de nepperts wel sloopbaar zijn.[/quote]

Origineel mevrouw. Net zoals ander 'niet kapot te krijgen speciaal voor grote honden superkwaliteit' speelgoed. Slopertjes bennen 't. Maar goed, ik houd het in op hun zakgeld dus de kosten vallen per saldo mee.

[/quote]Nou, als je het inderdaad op hun zakgeld inhoud, dan valt het per saldo vaak nog mee ja. Heb je de zwarte of de rode kong? De zwarte is iets duurder maar ook iets sterker. En, aangezien je toch met inhouding van zakgeld zit, kun je misschien deze proberen?
Groetjes, Lizzy
p.s., ik doe zelf aan huisarrest, maar inhouding op zakgeld klinkt mij ook goed in de oren!
Door Lizzy
#26160
[quote="jeanne"]
[quote="Femke"]
Afbeelding

Dit is een kong, voor degene die ze niet kennen. Stevig rubber, niet stuk te krijgen, en hol van binnen.
[/quote]
Hoe krijg je hier in godsnaam vlees of ander eetbaar spul in? Zit er ergens een deurtje ofzo? :o
[/quote]Onderin zit een gat van ongeveer 2 cm in diameter (afhankelijk van de grootte van de kong).
Door jeanne
#26163
Ja, een gat van 2 cm, valt daar dan niet gewoon weer uit? :o Vind het maar een gek ding . Ga toch maar eens een keer in de winkel nadere inspectie verrichten ;)
Door Lizzy
#26201
[quote="jeanne"]
Ja, een gat van 2 cm, valt daar dan niet gewoon weer uit? :o Vind het maar een gek ding . Ga toch maar eens een keer in de winkel nadere inspectie verrichten ;)
[/quote]Nou, het ligt eraan wat je erin doet. Maar ja, je hond moet er ook wel IETS uit kunnen eten, anders is er voor hem ook geen lol aan....
Door Lupa
#26223
[quote="Paul_Barte"]
Kun je i.p.v. een Kong ook een Tarzan gebruiken ;D ;D
[/quote]
paul , het gaatje IN de kong is heel belangrijk! ;D ;D
Door avalon
#26225
[quote="Lupa"]
[quote="Paul_Barte"]
Kun je i.p.v. een Kong ook een Tarzan gebruiken ;D ;D
[/quote]
paul , het gaatje IN de kong is heel belangrijk! ;D ;D
[/quote]

In een tarzan kan ook een gaatje gemaakt worden ;D ;D ;D
Door Truus
#26226
[quote="avalon"]
[quote="Lupa"]
[quote="Paul_Barte"]
Kun je i.p.v. een Kong ook een Tarzan gebruiken ;D ;D
[/quote]
paul , het gaatje IN de kong is heel belangrijk! ;D ;D
[/quote]

In een tarzan kan ook een gaatje gemaakt worden ;D ;D ;D
[/quote]

Wahhhhh ;D ;D ;D Ik lig weer onder mijn buro ;D
Dit is weer de opmerking van de dag!!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door