Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jojo
[quote="Jacqueline74"]
Waarom geef je 's avond gewoon niet wat meer CB? en dan het ontbijtje overslaan?
[/quote]
Omdat ik hem 's ochtends ook graag wat wil geven en 's avonds eet hij al 250 gram in een keer en meer vind ik te veel voor zo'n klein hondje (Hij weegt dan wel 11 kilo maar is niet groter van formaat als een jack-russeltje ;)) dan zet zn maag zo uit dat ik het eng vind om nog met hem te wandelen of stoeien 's avonds.
Door Jojo
[quote="Lupa"]
11 kilo, en hij krijgt in totaal 350 gr eten.
dat is toch te veel?

[/quote]
Op zich niet. Hij krijgt 250 gram cb (22 gram/kg lichaamsgewicht, ze schrijven voor om volwassen honden 20-30 gram te geven en jonge honden, wat hij met zn 14 mnd nog is nog meer) En van rodiburgers mag hij een heleboel dus die ene zal er niet zo inhakken denk ik.
Maargoed, ik ga het nu anders doen, nl. zoals lizzy al opperde om af te wisselen qua ontbijtje, vandaag heeft hij geen burgertje gehad maar 2 kippenekjes en morgenochtend staat er zalm op het menu :P en maandag yoghurt met honing :P en dan zien we wel weer verder.........

Barfplaats wordt gesponsord door