- vr 17 okt 2014, 13:05
[quote="Skilp"]
Wil hier even op inhaken, jullie willen toch weten hoe het zit met het vlees van vriesvoer.nl??? Vind het nogal jammer dat jullie zo negatief hierop reageren want als ik kijk bij de pakketten van Lotgering dan zijn ze niks anders. De pakketten die ik tot nu toe heb gebruikt zijn allemaal mix-pakketten, zowel vis, kip, rund enz. Ik kan wel zeggen dat dit proefpakket van 18kilo behoorlijk gevarierd is en van goede kwaliteit met als extra nog een zak kauwmix (gevariërd). Ik vermeng het KVV met wat groentemix, vul het soms aan met wat rijst of een rauw ei, dus zéér gevarierd. Ze komen echt niks tekort, geloof me maar.
Groetjes, Skilp
[/quote]Voor wie weet wat ie doet en weet hoe de gemalen spullen aan te vullen is het mss prima, maar om zomaar een zooitje te bestellen en dat zo te voeren zonder erbij na te denken is het niet goed, te weinig afwisseling, te weinig orgaan, percentages die niet kloppen, en dingen die ik er zie staan die mi niet in een menu thuis horen. Na jouw 2e link denk ik te begrijpen dat het een van oorsprong duits bedrijf is wat een deel zou verklaren die hebben andere normen als het gaat om barf, die voeren veel supplementen en idd dragende botten wat wij hier afraden.
Dus in zijn algemeen, nee ik ben er ook niet zo positief over omdat niet iedereen weet hoe niet complete mixen aan te vullen tot compleet.
Maar ik begin ook te vermoeden dat je meer dan een toevallige poster bent, eigenaar van het bedrijfje zeker?