Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chanossie
#2739244
Wat leuk dat jouw chihuahua naast zijn KVV ook barft!

Zag dat je ook uit Spijkenisse komt  :) Ik ga binnenkort bij Natural Paws bestellen en het dan ophalen in Berkel. Mocht je ook wat willen dan wil ik het gerust voor je meenemen hoor  ;)
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2739877
@ Chanossie ja vind ik ook en tot nu toe gaat het super.  Welkom! Leuk dat je ook chihuahua's hebt en wat een mooie pup heb je! Wat een gezellig beestenboel bij jou.

Wat een lief aanbod :) wanneer ben je van plan te bestellen? Ik heb namelijk pas een grote bestelling gedaan en de vriezer is nu redelijk vol.. zou er bijna 1 extra nodig hebben ::)
Door chanossie
#2740645
@ Iris & Django: Ik denk over twee weekjes.. Ook mijn vriezer zit aardig vol en overweeg nu maar een vrieskistje erbij te nemen voor in de schuur.  :angel:
Wil misschien ook wel gaan proberen te barfen met mijn hondjes, als ik Django zo zie genieten dan denk ik "wil ik ook!!

Waar in Spijk woon je? Wij in Noord..
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2740929
Ok ik denk dat er dan wel weer wat ruimte vrij is ;) haha ja die extra vriezers kunnen niet uitblijven. Het is super om te zien hoe hij ervan geniet, vond het in het begin doodeng maar met begeleiding van hier verloopt het allemaal super.

Ik zit ook in Noord  :)
Door chanossie
#2745250
Oow wat leuk dat je ook in Noord woont!
Komen we elkaar misschien wel tegen met hondjes uitlaten  :biggrin2:

Ik geef ff een gil als ik van plan ben te gaan bestellen.. wellicht heb je tegen die tijd ook wat nodig  ;)
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2748672
Dat is wel toevallig :) waar ga jij altijd lopen? Ow super ik zal de vriezer eens induiken om te kijken wat er bijna op is  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door