[quote="roger"]
<<Dus als ik goed begrijp Roger, zou iemand die een goed samengesteld kompleet versvoer geeft, met al dan niet af en toe nog een extraatje als een portie vuile pens, vis, kippe-nekken-vlerken-karkassen-, enz mogen zeggen dat hij/zij een Barfer is ? Zo ja? Dan zijn m'n hondjes en ik Barfers

<<
Wat mij betreft 100%
Nelly dat samengesteld kompleet versvoer dat je in diepvriespaketten bij een dsz koopt of bij de fabrikant of gelijk waar, maakt mij niet uit , is :
1/ biologisch apropriate : staat in feite voor biologisch geschikt voor de soort, ja toch, want het grotendeels (zoniet helemaal )afkomstig van dierlijke oorsprong.
2/ het is rauw.
3/ er is geen enkel verschil met dat wat carnibest, duck, bibi en de hele zwik maakt met datgene wat Billinghurst himself maakt.(behalve dat Billinghurst exact zijn samenstelling gepubliceerd heeft)
4/ Al wat je er zelf bijvoegd en hierboven hebt opgesomd voldoet ook aan de voorgaande vereiste.
whaha, geef me nu eens een goede reden waarom jij je geen Barfer , arfer of natural rearinger zou mogen noemen ?
Ik weet zeker dat je dat zelfs van Billinghurst mag
gr.
Roger.
[/quote]
Hihi, dan barf ik dus ook, en een heleboel anderen hier!
Ik voer dus half compleet, half zelf klaargemaakt.