Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ~anna~
[quote="geer"]
Hmmmmmmmmmmmm...zou ook kunnen. Maar is het veilig om haar alleen te laten met een Kong? (Las op de site dat je dit beter niet kunt doen...). In dat geval zou ik haar 's ochtends op de dagen dat wij werken die Kong kunnen geven. Toch denk ik dat 's middags tactisch gezien beter is in Saar's geval... 's ochtends is het het meest luie monster dat op deze aarde te vinden is.. Ze eet die bak leeg, duikt d'r mand weer in (of het bed op in het weekend;) en zeurt niet meer...
Als ik haar 's ochtens die Kong zou geven, weet ik zeker dat ze om half 3 weer honger heeft....
[/quote]Met de zwarte kong mag je een hond alleen mee laten wel een grote dan een l of xl b.v.De kong en de nylabone is het enigste speelgoed waar je een hond alleen mee mag laten en een bak water want na hard weken is een slok water erg lekker en dan gaan ze lekker slapen.
Door Nelly
Vooral Angel heeft ook de neiging om "tegen etenstijd", nou ja ::) erg overdreven te reageren als ik ook maar opsta ofzo. Uiteraard gaat Ashley dit overnemen. Probeer dit 'n beetje op te lossen door de honden steeds als ze zo fanatiek reageren te kalmeren en af te, leggen. Of ze naar buiten te sturen, de tuin in (dus nièt met ze te gaan wandelen); hoe dan ook, ze krijgen op dat moment NIET hun zin, en daar gaat het denk ik om. IK bepaal wanneer èn hoeveel ze per keer te eten krijgen! Op zo'n manier kun je ook honden voor wie het lichamelijk beter is om meer dan 1x per dag te eten dat ze zich moeten aanpassen aan de baas, en dat ze daar helemaal niet zielig van worden :)
Door RottSenner
[quote="geer"]
Alleen 's ochtends hou ik het om 8 uur. Ten eerste omdat dat vaak zo uitkomt als wij moeten werken, en om een dag weg te gaan zonder haar eerst eten te geven lijkt me geen goed idee. Ten tweede omdat ik ook wel eens uit wil slapen. Ik heb haar een tijdje proberen te negeren, maar ze slaapt op onze slaapkamer, en houdt gewoon niet op met klieren tot ze eten krijgt. Nu hoef ik dus alleen het bed uit te wippen, eten te geven en dan duiken we er met z'n allen weer in...
[/quote]
Ik ben toch meer voor het èchte uitslapen (= doorslapen). ;) En inderdaad: die regelmaat "doet je de das om". Het enige regelmatige hier in huis is het feit dat ze altijd 2x per dag te eten krijgen, maar wanneer??? Het tijdstip hangt gewoon van het programma af, 's avonds is het altijd ergens nadat wij zelf hebben gegeten. Dat kan dus om 20.00 zijn, maar ook rustig om 22.30. Met als resultaat dat er inderdaad alleen maar activiteit ontstaat als er daadwerkelijk met bakken en bakjes wordt gerommeld. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door