Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ingeborg1958
Misschien ga ik voor ons kleine ( epilepsie) mannetje toch voorzichtig kvv proberen.
De vraag is: welke merken?
Handig zou zijn als het kleine verpakkingen zijn, zodat ik geen grote rollen hoef te molesteren
Brand maar los!

IMG-20250125-WA0002.jpg
IMG-20250125-WA0002.jpg (174.9 KiB) 2627 keer bekeken
Door smulpaap
Ik ben niet zo thuis in KVV
Maar ik weet wel dat Alroda rolletjes van 250 gram heeft
Er zijn meen ik ook merken die 400 gram hebben
Door Lizzy
Tammenga heeft kleine rolletjes van 250 gram, vleesmix de luxe. Ik vind het nog steeds een zeer goede KVV. Alroda heeft kleine rolletjes en dat is ook een prima KVV. En Kivo rund en kip, ook in 250 gram rolletjes. En DARF heeft ook wat smaken in 250 grams verpakking. Dus keuze zat. Ik zou zelf wegblijven van al die burgertjes van Energique en Rodi enzo.
Door Ingeborg1958
Oké, ik heb om te beginnen rolletjes Tammenga vleesmix de luxe besteld.
Kijken of ik in de buurt ergens nog aan kivo kan komen.
Dank voor de info
Door pearlsofpassion
Je kan ook altijd rollen lichtjes ontdooien en dan in porties snijden en terug invriezen.
Dat heb ik jaren met vismix gedaan voor de katten.
Door lauraV
pearlsofpassion schreef: do 06 feb 2025, 21:15 Je kan ook altijd rollen lichtjes ontdooien en dan in porties snijden en terug invriezen.
Dat heb ik jaren met vismix gedaan voor de katten.
doe het ook jaren zo ... de groente porties vries ik in ijsbblokjes bakjes die ik als ze bevroren zijn in een zakje doe , zodat ik evt meer kan maken ... maar dit kun je ook met je kvv doen aangezien de maaltijden klein zullen zijn ...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door