Mijn senior hond krijg al ongeveer 12 jaar rodi dus al een hele tijd, ze heeft ook smuldier gehad en lotgering. Ze is afgespeeld op carnibest en het eerste jaar veel carnibest gehad. Ze krijgt nu rodi lam rijst van die kleine hamburgertjes . Ze is wel wat af gevallen de laatste 1,5 maand en staat onder controle van de dierenarts. De dierenarts weet het. En mijn hondje is een hondje van de dag. We nemen hoe het komt! Maar nog heel gelukkig, eet, snoept nog graag en goede ontlasting! Ze krijgt 1 vitamine c tablet en 2 vitamine d tabletjes
Wat vinden jullie van botmixen en welke kan ik het beste geven aan mijn seniortje.
Wat voeren jullie jullie oude senior. Ze krijgt al een hele tijd hartmedicatie ivm iets vergroot hart + hartruisje en nog wat andere medicatie van dierenarts.
Tevens vraagje over toekomstige pup, over welk kvv zijn jullie te Vrede om een pup op af te spenen. Heel misschien dat er in de zomer een hondenmeisje bij ons komt wonen!
Tevens zoek ik een machientje die stevig bevleesde kippenpoten kan malen in de toekomst.