Petra2024 schreef: ↑di 10 sep 2024, 12:05
Bedankt voor je reactie. Er zijn wel vleessoorten die ze nog nooit heeft gegeten zoals kwartel en eland. Ik ben een beetje huiverig om nog een keer een nieuwe diersoort te geven. Ik kan weinig informatie vinden over welke diersoort dan handig is qua voedingswaarde en volgens mij heb ik met gans al een keer verkeerd gekozen.
Ik neig er zelf heel erg naar om de helft gans en de helft kip te gaan geven. Kip vindt ze heel lekker en kip zou een diersoort zijn waar veel honden last van hebben. Kan ik er op deze manier niet snel achter komen of ze niet tegen kip kan?
Welke multivitamine raad jij aan? Ik heb haar een tijdje efaskin gegeven voor haar huid maar ik stopte ermee omdat ik bang was dat het het eliminatiedieet zou verpesten. Efaskin bevat ook vetzuren.
Ik ben niet van plan om haar te castreren. Ik moet wel zeggen dat haar gedrag tijdens loopsheid bij de 2de loopsheid meer ontspannen was dan bij de 1ste loopsheid.
Ik ben ook bezig met meer uitdaging en uitlaatklep voor mijn hond te creëren door middel van training waarbij ze haar neus gebruikt en ik wil een zandbak in de tuin maken. Ze is gek op graven. Ze mag dit niet in gras en daar houdt ze zich buiten gelukkig goed aan. Zodra er een zandweg in het bos is gaat ze graven en rollen in het zand en daar wordt ze ontspannen van.
Aangezien je een diersoort wilt geven omdat gans zo eenzijdig is, zou ik voor een diersoort kiezen waarvan je hoopt dat ze daar wel tegen kan, zodat ze er dan al 2 kan eten. Wat is er mis met gans?
Efaskin lijkt me ook een prima product door de vitamines en mineralen die zijn toegevoegd. Ik zou deze proberen. Het probleem is alleen dat als je dit toevoegt + een ander diersoort en het gaat niet lekker: welke van de twee was het dan? Dus ik zou ze 1 voor 1 toevoegen met zeker 1 week ertussen.
Die van Puur is ook gewoon prima, de multivit.
Fijn dat je bezig bent met haar geestelijk welzijn

. Goed bezig!