Nieuw op dit forum dus voordat ik mijn vraag hier plaats wil ik ons even voorstellen

Wij zijn een gezin met 2 kids in de basisschool leeftijd en we hebben sinds januari onze ruwharige standaard teckel Cooper in huis. Cooper is nu ruim 6 maanden en weegt ruim 11 kg

Vanaf het begin KVV aan het voeren op aanraden van de fokker die groot voorstander is van BARF. Voor ons is dat niet haalbaar en daarom voeren wij KVV. Omdat wij niet voor een heel duur merk kunnen gaan wisselen wij af tussen wat goedkopere merken, aangevuld met groenten, fruit, een sardientje en een rauw eitje en het mannetje doet het er goed op.
Nu wil ik echter toch wat betere merken maar niet al te dure merken gaan voeren, wij denken aan een bedrag rond de €5 per kg. Welke merken zijn kwalitatief goed maar niet te duur? Ik dacht zelf aan Kivo of Oervoer maar hoor graag jullie meningen hierover

Onze man weegt dus aanzienlijk voor zijn leeftijd maar is zeker niet te dik en ook niet te dun, eigenlijk prima dus. Echter als ik de berekening erop loslaat zou hij meer moeten krijgen. Ik wil hem niet te kort doen, dus wat is jullie advies hierin? Toch de 5% van zijn lichaamsgewicht gaan voeren of houden op wat wij nu geven?
Alvast enorm bedankt!