Lizzy schreef: ↑vr 21 jan 2022, 07:36 Ik zou zelf even op KVV blijven totdat je je goed in de materie van BARF hebt verdiept. Tenzij je dat al gedaan hebt, dan heb ik niks gezegd. Maar aan je vragen te zien spring je er nu net in en dat is prima, maar totdat je exact weet wat je moet voeren, hoeveel je moet voeren, waar je het kunt kopen: zou ik lekker op KVV blijven. En dan op soorten waar gewoon aanzienlijk minder vet in zit en waar geen koolhydraten in zitten.
Ik zou beginnen met 900 gram KVV of BARF op 1 dag en 100 gram groenten. Want die kilo waar ik het over heb is inclusief groenten. In jouw geval is dat 100 gram per dag.
Ik ben het verder volledig eens met pearlsofpassion hierboven. Jouw hond kan qua energieverbranding wel op slot zijn gegaan. En daarom heb ik het ook over meer voer dan dat je nu geeft, heel gek in een topic waar je schrijft dat je hond moet afvallen maar ik vind 1,5% van haar ideale lichaamsgewicht echt wel minimaal.
En, het kan ook dat de schildklier niet goed werkt. Die zou ik zeker ook na laten kijken.
Oke bedankt. ga ik haar eerst 900 gram geven en groentes, en laat haar even op schilklier prikken, en ga mij even verdiepen in Barf. Ik ben er ook helemaal mee eens dat ze te weinig krijgt, zal vanmiddag nog wel even een dingetje zijn dat ze een maaltijd overslaatmaar daar moet ze maar even doorheen.