Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ordell
#34129
Kan dan wel kloppen Carmen. Ik denk dat Max wat zwaarder weegt dan Ace dus zitten ze qua voeding gelijk. Ik denk dus dat "20 gr. per kilo lichaamsgewicht" voor een hond die een beetje moet werken gewoon te weinig is. Eten laten staan kent ie overigens niet, wat er in de pan gaat moet op, ongeacht hoeveelheid ;D.

gr.Ordell
Door jeanne
#34138
[quote="brenda"]
Maar kent nu iemand het merk wat aangegeven is in de topic?
Ik ken het namelijk niet!
[/quote]
volgens mij dwaalt men een beetje af hier ;)

Ik heb er nog nooit van gehoord, van Sport comleet. De naam Stawi heb ik al eens eerder gehoord, maar vraag me niet meer waar, was iets met pens??????
Door ~anna~
#34240
Ik geef de reu 4 of 5 schijven Energique per dag de gewone of no.3 werkhonden hij weegt 25 kg.en doet het er goed op als ik meer zou voeren word hij alleen maar zwaarder en minder snel en behendig.We trainen het hele jaar door en daarnaast fietsen en intervaltraining.
Door Lizzy
#34241
[quote="jeanne"]
[quote="brenda"]
Maar kent nu iemand het merk wat aangegeven is in de topic?
Ik ken het namelijk niet!
[/quote]
volgens mij dwaalt men een beetje af hier ;)

Ik heb er nog nooit van gehoord, van Sport comleet. De naam Stawi heb ik al eens eerder gehoord, maar vraag me niet meer waar, was iets met pens??????
[/quote]Ik ken het merk ook niet.... Ook op Internet is er niks te vinden....
Door Stan
#34278
hey over d ehoeveel heid wat moet gevoerd worden kan lang gepraat worden.
ik bezit meerdere tervurense herders bij de een is de voorgestelde hoeveelheid te groot bij de andere kom ik niet toe. Hangt af van de hond zelf he de ene mens eet ook meer als de andere ..Mijn oude tervuurse van 10 jaar die hapt gemakkelijk elke dag 1 kg duck naar binnen en af en toe eens het dubbele en hijis zeker niet dik zijn gewicht draait rond de 30 kg
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door